آخرین آمار ابتلا به کرونا در خوزستان در ۱۴ خرداد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آخرین آمار ابتلاء به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خوزستان را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، علی احسان پور اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص ویروس کرونا در خوزستان و با توجه به افزایش مراکز نمونه و تقویت هرچه بهتر نظام غربالگری، در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۴۴ مورد ابتلای قطعی به این ویروس در استان شناسایی شد.

وی ادامه داد: از ۶۴۴ مورد جدید شناسایی شده، ۵۳۲ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۱۱۲ بیمار نیز بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اضافه کرد: با احتساب این تعداد، مجموع مبتلایان به ۱۶ هزار و ۶۳۲ نفر افزایش یافت.

احسان پور تعداد بهبود یافتگان کرونا در خوزستان را ۱۵ هزار و ۳۰۹ نفر اعلام کرد و به وبدا گفت: در حال حاضر ۷۱۰ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند، ضمن اینکه در مدت مذکور، ۱۸ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند و تعداد فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا به ۶۱۳ نفر رسید.

کد خبر 427007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    1 0
    چرا یا این وضعیت همه اصناف پر خطر باز هستن واقعا عمدی هست یا واقعا نمیتونید مثل بقیه کشورها یاد بگیریم چرا داداشم باید بخاطر امثال یی توجهی شماها از دست بدم خودتون حای من بزارین مردم نیاین بیرون بخدا هیچی نمیشه بهتر از عزیزانمون از دست بدیم ب نبودشان عادت کنیم
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    0 0
    سلام چرا اقدامات موثری برای پیشگیری کرونا در خوزستان انجام نمیشه حداقل سه هفته خوزستان رو تعطیل کنید تا استان از این وضعیت بحرانی نجات پیدا کنه چرا تو خوزستان این مواقع مسئولی دلسوز پیدا نمیشه؟؟