فندایک یک رهبر فوق‌العاده است

بازیکن تیم فوتبال لیورپول گفت: ویرجیل فندایک تمام کارهایش را در کلاسی بالا انجام می‌دهد و افراد زیادی به صورت تحسین آمیز به او نگاه می‌کنند که من هم یکی از آن افراد هستم. او یک فرد و رهبر فوق العاده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "اندرو رابرتسون" یکی از بازیکنان آینده دار تیم فوتبال لیورپول است. او با نمایش گذاشتن بازی‌های فوق العاده در ترکیب قرمزها و آن حرکت فوق العاده و زیرکانه در مقابل بارسلونا خودش را سر زبان‌ها انداخته است.

این مدافع آینده دار و جوان در مصاحبه‌ای از سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول، یورگن کلوپ و همچنین ویرجیل فندایک هم تیمی هلندی اش تمجید کرده است.

رابرتسون در خصوص کلوپ گفت: او در زمین تمرین برای بازیکنان مثل یک پدر می‌ماند و از هر لحاظ، چه در داخل و چه در خارج از زمین برای ما حاضر و پاسخگو است. به همین خاطر است که الان خیلی موفق هستیم.

وی ادامه داد: این موفقیت به خاطر اوست و امیدوارم که تا مدت زمان زیادی ادامه داشته باشد. می‌دانم که بین ما یک مسئله کاری وجود دارد و او سرمربی من است، ولی رابطه ما فراتر از این‌هاست. ما در اینجا یک خانواده هستیم و به همین علت است که موفقیت‌های زیادی کسب کردیم.

رابرتسون در خصوص مدافع هلندی لیورپول هم اظهار کرد: ویرجیل بهترین مدافع جهان است و من عاشق این موضوع هستم که او در سمت چپ در کنار من بازی می‌کند. ما رابطه‌ خوبی در داخل و خارج از زمین داریم و به همدیگر کمک می‌کنیم، مخصوصاً در داخل زمین.

وی ادامه داد: او تمام کارهایش را در کلاسی بالا انجام می‌دهد و افراد زیادی به صورت تحسین آمیز به او نگاه می‌کنند که من هم یکی از آن افراد هستم. او یک فرد و رهبر فوق العاده است.

رابرتسون افزود: من عاشق بازی کردن در کنار ویرجیل و داشتن او در خط دفاعی تیممان هستم و از زمانی که به لیورپول پیوسته است ما را به سمت جلو برده است

این بازیکن افزود: زمانی که در سلتیک بود هم عاشق فندایک بودم و خوشحال شدم که او با لیورپول قرارداد امضا کرده و این امر نشان می‌داد که هزینه‌ خریدش ارزشش را داشت.

کد خبر 426800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.