پرسپولیس دوباره در کمین دانیال

چهارصد و هفتادو دومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "پرسپولیس دوباره در کمین دانیال" عنوان اصلی این روزنامه است و به احتمال بالای جدایی دانیال اسماعیلی فر از ذوب آهن و خیز پرسپولیس برای جذب او پرداخته‌است. روز گذشته برخی رسانه‌ها مدعی شدند سرخ‌ها با اسماعیلی‌فر وارد مذاکره شده‌اند و قرار است برای جذب ستاره گاندوها هزینه بالایی را پرداخت کنند. البته مدیران باشگاه پرسپولیس تهران سعی در تکذیب این خبر دارند، هر چند واقعیت چیز دیگری است.

" چیزهای نگران کننده‌ای شنیدیم " تیتر دیگری از این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های اخیر قاسم حدادی‌فر، کاپیتان ذوب آهن دارد. حدادی فر در مورد شروع لیگ گفته: شرایط را خوب نمی‌بینم و چیزهای نگران کننده‌ای هم در این مدت شنیده‌ام. دوست دارم بازی‌ها برگزار شود ولی متأسفانه شرایط بسیار سخت شده و هر فردی که درگیر برگزاری مسابقه است، ممکن است این بیماری را گرفته و به دیگران انتقال دهد.

"همه این اخبار نمی‌تواند تصادفی باشد " عنوان پایانی این روزنامه است و اخبار ضد و نقیض در مورد نیمکت تیم ملی را مورد بررسی قرار داده‌است. اسکوچیچ بعد از استعفای مارک ویلموتس، به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد و حتی تصویر قرارداد او نیز رسانه‌ای شده‌است، اما با این حال رسانه‌های خارجی هر از گاهی از حضور یک مربی خارجی دیگر در تیم ملی حرف می‌زنند. به نظر می‌رسد همه‌ی این اخبار نمی‌تواند تصادفی باشد و شاید فدراسیون فوتبال با توجه به تغییرات مدیریتی صورت گرفته به ادامه کار با اسکو راضی نباشد. اما مسلم است تیم ملی پس از کی روش روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذراند.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 426789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.