تنها یک سالن بدهید؛ توپ، بازیکن و تمرین رایگان

رئیس کمیته سپک تاکرا گفت: می‌گویند همکاری نمی‌کنم، اگر می‌شود بیایند و توضیح دهند همکاری چگونه است. گفتم تنها یک سالن به من بدهید توپ، تور و بازیکن دارم، حتی خودم به صورت رایگان تیم را تمرین می‌دهم.

مجید چاووشی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با فعالیت‌های کمیته سپک تاکرا استان اصفهان، اظهار کرد: دو سال است که تیم استان اصفهان تمرین ندارد، هیئت انجمن‌های ورزشی هیچ همکاری با من انجام نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه هیئت انجمن‌های ورزشی برای مسئولان آن سکوی پرش است، تصریح کرد: در مورد مشکلات کمیته سپک تاکرا با رئیس هیئت و دبیر هیئت صحبت کردم، اما فایده‌ای نداشته و دیگر با هیئت همکاری نخواهم کرد، روزی می‌رسد که برای خود یک تیم تشکیل داده و سپک تاکرا را ادامه می‌دهم.

رئیس کمیته سپک تاکرا در خصوص سالن‌هایی که در اختیار کمیته سپک تاکرا قرار گرفته، خاطر نشان کرد: سالن خیبر که آخر محله هفتون قرار دارد را از ساعت ۲۳ تا ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد برای ما گرفتند و نمی‌توانستم بچه ۱۳ ساله را بدون هیچ امنیتی به آنجا ببرم و گفتم این سالن فایده‌ای ندارد؛ سالن دیگری در اختیار ما گذاشتند در شهرک امیر حمزه ساعت ۷ تا ۸ و ۳۰ دقیقه روز جمعه که هیچکس قبول نمی‌کرد بیاید. بعد از آن گفتند در همان شهرک امیر حمزه سالنی را برایتان در نظر گرفتیم که بروید، زمانی که با مدیر سالن حرف زدیم گفت سانس خالی نداریم و با ما هماهنگی نشده است که هر شخصه دیگری جای من بود بابت این رفتارهای هیئت به او بر می‌خورد.

چاووشی زاده با اشاره به اینکه سپک تاکرا درآمدی ندارد به همین دلیل با ما همکاری نمی‌کنند، گفت: سیزده سال تیم سپک تاکرا اصفهان را نگه داشتم که یک سال قهرمان لیگ کشور شدیم، پنج بازیکن به تیم ملی فرستادم و خودم یکسال مربی تیم ملی بودم. آقایان اگر پولی در این مدتی که رئیس و مربی کمیته سپک تاکرا در اصفهان بودم به من پولی داده‌اند بگویند، من تا آخر عمر به صورت رایگان هر جا که گفتند کار می‌کنم.

رئیس کمیته سپک تاکرا اضافه کرد: یکسال پیش با دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی تماس گرفتم و گفتم یک سالن در مزایده است که می‌خواهم شرکت کنم و برای اینکه رزومه قوی‌تری داشته باشم حکم ریاست من را بدهید که با یک حالت تمسخر آمیزی به من گفتند شما همکاری نمی‌کنید و می‌خواهیم شخص دیگری را به عنوان رئیس کمیته بیاوریم. دو ماه بعد از این ماجرا با من تماس گرفتند که جلسه داریم من هم گفتم می‌خواهید من را عوض کنید پس نمی‌آیم.

وی در رابطه با همکاری با هیئت انجمن‌های ورزشی، اظهار کرد: می‌گویند همکاری نمی‌کنم، اگر می‌شود بیایند و توضیح دهند همکاری چگونه است. گفتم تنها یک سالن به من بدهید توپ، تور و بازیکن دارم، حتی خودم به صورت رایگان تیم را تمرین می‌دهم.

کد خبر 426458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.