باید خیلی مواظب باشیم

چهارصد و هفتادمین شماره رسانه  الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "باید خیلی مواظب باشیم" عنوان اصلی این روزنامه است که اختصاص به صحبت‌های اخیر محمد رضا عباسی دارد. عباسی درباره‌ روند تمرینات ذوبی‌ها در دوران قرنطینه کرونایی اظهار کرد: اینطور و به این شکل نمی‌شود برای مسابقات رسمی آماده شد. باید با کل نفرات تمرین انجام شود. در حال حاضر با این شرایط باید مواظب باشیم تا چند روز دیگر نیز تست بگیرند و بعد فکر کنم رفته رفته تعداد بازیکنان هم بیشتر شده و اجازه بازی دوستانه را نیز بدهند.

"فعلاً آنجا شرایطش بهتر است" عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به شرایط خاص بازگشت گولسیانی به ایران دارد. عباسعلی ربیعی پزشک زردپوشان در خصوص بازگشت ولسیانی گفته‌ است: شرایط ولسیانی خوب است، او تمرینات بازتوانی را انجام می‌دهد و قرار بود برای ادامه بازتوانی به مجموعه ما اضافه شود اما با توجه به وضعیت موجود و شیوع کرونا، سپاهانی‌ها اصراری بر این موضوع نداشتند. در گرجستان شرایط بهتری نسبت به اینجا برای ادامه کار گولسیانی وجود دارد.

"لیگ برگزار نشود قهرمان و سقوطی‌ها را معرفی می‌کنیم" تیتر پایانی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های غلامرضا بهروان، مشاور سازمان لیگ دارد. بهروان خاطرنشان کرده‌ است: اگر لیگ به دلایلی برگزار نشود، باید قهرمان را به AFC معرفی کرد. باید تیم‌های صعود کننده و سقوط کننده از هر لیگ را نیز معرفی کنیم. وی افزوده‌ است: روی چند سناریو کار می‌کنیم و آماده هر اتفاقی هستیم.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 426418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.