مرگ دلخراش جوان ایلامی در رودخانه ماهوته

مرگ مرد ۳۵ ساله اهل خمین در چاه آب، دستگیری زورگیران مسلح در کرمان، مرگ دلخراش جوان ایلامی در رودخانه ماهوته، حمله شیر وحشی به زن استرالیایی و مرگ دلخراش کارگر حفار در عمق چاه، عناوین مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در این بسته خبری مطالعه می‌کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از فوت جوان ۳۲ ساله بر اثر غرق شدگی در رودخانه ماهوته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد سلیمی زاد فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد غرق شدگی در رودخانه ماهوته، بلافاصله اکیپ گشت کلانتری مرکزی در محل حاضر شد.

وی اضافه کرد: گزارش مأموران انتظامی حاکی است که احدی از شهروندان با اعضای خانواده به حاشیه رودخانه ماهوته جهت تفریح آمده که بنا بر اظهارت همراهان به دلیل مهارت نداشتن در شنا در رودخانه غرق شده است.

سرهنگ سلیمی زاد با بیان اینکه جسد جوان غرق شده توسط اهالی روستا از آب بیرون کشیده شد، خاطر نشان کرد: جسد فرد متوفی توسط عوامل اورژانس به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان به شهروندان توصیه کرد: از شنا کردن در مناطق پرخطر و رود خانه‌ها جدا خودداری کنند تا شاهد تکرار چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

مرگ مرد ۳۵ ساله در چاه آب

سقوط در چاه آب جان مرگ مرد ۳۵ ساله را در خمین گرفت.

سرهنگ بهزاد فکوری فرمانده انتظامی شهرستان خمین، از جان باختن مرد ۳۵ ساله بر اثر سقوط در چاه آب خبر داد.

دستگیری زورگیران مسلح در کرمان

دو سارق مسلح به سلاح سرد که در مکان‌های خلوت کرمان از شهروندان سرقت می‌کردند به دام افتادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در این باره گفت: این دو سارق در مکان‌های خلوت با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت و گاهی با چاقو و قمه اقدام به مجروح کردن افراد می‌کردند و تا کنون به ۳۵ فقره سرقت به عنف اعتراف کرده‌اند.

سردار ناظری افزود: در این پرونده به جز این دو زورگیر دو مالخر نیز دستگیر شده و تاکنون ۲۰ نفر از مالباختگان شناسایی و طرح شکایت کرده‌اند.

حمله شیر وحشی به زن استرالیایی

در پی حمله شیر وحشی به یک زن ۳۵ ساله در استرالیا این زن به شدت زخمی شد.

به گفته مسئولان باغ‌وحشی در استرالیا، دو شیر این باغ‌وحش به یکی از کارکنان که می‌خواسته قفس شیرها را تمیز کند حمله کرده‌اند و او به‌شدت مجروح شده است.

بر این اساس مأموران اورژانس برای کمک به یک زن ۳۵ ساله به باغ‌وحش شهر شولهاون در ۱۵۰ کیلومتری جنوب شهر سیدنی فراخوانده شدند. این زن از ناحیه گردن و صورت به‌شدت زخمی شده بود؛ او بیهوش بوده و اثر گاز گرفتگی و پاره شدگی روی بدنش دیده شده است.

مرگ دلخراش کارگر حفار در عمق چاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از فوت یک کارگر حفاری چاه به دلیل اتصالی برق خبر داد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی با اعلام این خبر گفت: در پی تماس شهروندان با شماره تلفن ۱۱۰ و اعلام برق گرفتگی فردی ۳۰ ساله در منطقه "مهرشهر" شهرستان کرج، بلافاصله مأموران کلانتری ۲۲ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل حادثه متوجه شدند یک کارگر حفاری در حین رفتن به داخل چاه به دلیل اتصالی برق بالابر دچار برق گرفتگی شده و به داخل چاه سقوط کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از بیرون کشیدن متوفی از داخل چاه مشخص شد، نامبرده به دلیل برق گرفتگی در دم جان خود را از دست داده است.

کد خبر 426281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.