زنوزی: لزومی ندارد لیگی که نیاز مردم نیست برگزار شود

مالک باشگاه تراکتور گفت: برخی شرکت‌هایی که از طریق فوتبال امرار معاش می‌کنند، لابی و رسانه‌هایی دارند. لزومی ندارد لیگ که نیاز مردم نیست، برگزار شود. قطعا شرکت‌هایی هستند که فدراسیون دارد از آن‌ها سود می‌برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا زنوزی اظهار کرد: ساختار لیگ ما، ساختار لیگ‌های معتبر دنیا نیست. از نظر سخت افزاری و نرم افزاری قابل قیاس با آن‌ها نیستیم. چرا مردم و جوانان خود را باید با مسائل کرونا درگیر کنیم و ما چهار باشگاه نساجی، شهرخوردو، تراکتور و ماشین سازی که خصوصی هستیم، دستمان به دهنمان می‌رسد. من بخاطر همه کسانی که با فوتبال درگیر هستند با ادامه لیگ مخالف هستم. آیا تیم‌هایی که در شهرهای کوچک هستند نیز می‌توانند هزینه‌های خود را جبران کنند؟

وی همچنین در ارتباط با راهکار خود افزود: المپیک را تعلیق کردند و برگزاری جام جهانی نیز مشخص نیست. چهار ماه است شرکت‌های هواپیمایی و دو ماه است کارخانجات خوابیده‌اند. اگر فوتبال را صنعت می‌دانیم در ایران فعلاً بازدهی ندارد. شرکت‌هایی که در حاشیه فوتبال هستند درآمد بیشتری از باشگاه‌ها دارند و وقتی با باشگاه‌های اروپایی مقایسه می‌شویم درآمدی که آن‌ها دارند ما نداریم. ما باید ببینیم سخت‌افزار ها و پروتکل‌های مورد نیاز را کدام تیم‌ها می‌توانند اجرا کنند.

زنوزی که با برنامه خبر ورزشی صحبت می‌کرد، افزود: برخی شرکت‌هایی که از طریق فوتبال امرار معاش می‌کنند، لابی و رسانه‌هایی دارند. لزومی ندارد لیگ که نیاز مردم نیست، برگزار شود. قطعاً شرکت‌هایی هستند که فدراسیون دارد از آن‌ها سود می‌برد. نظر من این است که سازمان لیگ و فدراسیون نماینده باشگاه‌ها هستند. آقایان هرکجا به منافعشان لطمه وارد شود، پشت فیفا قائم می‌شوند و هرکجا لازم باشد، می‌آیند.

وی در ارتباط با بیانیه صادر شده ادامه داد: بیانیه دادیم و به آن پایبند هستیم و هرچیزی آنجا نوشته‌ایم به آن عمل می‌کنیم و باید بگویم ما چهار تیم هیچ مشکلی نداریم.

کد خبر 426249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.