همه‌ی فوتبالیست های مستحق!

چهارصد و شصت و نهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "شجاع خلیل زاده و همه فوتبالیست‌ها مستحق " عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به مطلبی انتقادی در مورد زندگی لاکچری فوتبالیست‌ها دارد و این در حالی است که همیشه از دیر پرداخت شدن حقوقشان نالان هستند. شجاع خلیل‌زاده گفته: بعضی از بازیکنان ما مثل امید عالیشاه اجاره خانه‌شان را ندارند که بدهند! جالب آنکه در طول تعطیلات کرونایی عکس‌هایی به بهانه روایت زندگی بازیکنان در قرنطینه، از منزل مسکونی آنها گزارش‌های تصویری مفصل منتشر شده و نشان می‌دهد که اگر منزل سایر فوتبالیست‌ها مانند شجاع یا کنعانی‌زادگان باشد، باید هم نگران اجاره خانه باشند. اجاره هرماه از خانه این بازیکنان به اندازه چندین ماه حقوق یک کارگر و کارمند است.

"گل گهری که استقلال را برد می‌تواند پرسپولیس را هم ببرد " عنوان دیگری از این روزنامه است و اشاره به مطلبی در خصوص امکان‌پذیر بودن جبران فاصله ده امتیازی توسط سپاهان استقلال و تراکتور دارد. نویسنده معتقد است پرسپولیس خوش‌شانس‌ترین تیم در این مقطع است؛ نه به خاطر حمایت‌های دولت یا وزارت، بلکه به این دلیل که رقبایی چنین بی‌ایمان دارد؛ تیم‌هایی در هراس از رقابت و حریفانی که فاصله هشت یا ده امتیازی را غیرقابل جبران می‌دانند و حاضر نیستند بخت‌شان را برای قهرمانی در زمین بیازمایند.

"جلسه مهم هئیت مدیره باشگاه ذوب آهن" عنوان پایانی این روزنامه است که به جلسه مهم هئیت مدیره ذوب آهن بخاطر شایعاتی در خصوص عدم بازگشت این سرمربی ذوب آهن به ایران مطرح شد است پرداخته‌است. قرار شده تا هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن، در جلسه‌ای مسائل مربوط به باشگاه و این شایعات را بررسی کند.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 426245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.