فرصت کم لیورپول برای پرداخت بند فسخ ستاره لایپزیش

تیم فوتبال لیورپول که به تیمو ورنر مهاجم تیم لایپزیش علاقه مند است، برای پرداخت مبلغ بند فسخ قرارداد این ستاره فرصت کمی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیمو ورنر یکی از ستاره‌های بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا به حساب می‌آید. او که ستاره حال حاضر لایپزیش است، تیم‌های زیادی را خواهان خود می بیند.

در همین راستا، فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور اسکای اعتقاد دارد که لیورپول هنوز هم از خرید تیمو ورنر در این تابستان دست نکشیده است. رومانو مدعی است که یورگن کلوپ در این هفته به هیئت مدیره باشگاه گفته که این مهاجم آلمانی گزینه‌ای بی نقص برای تیمش خواهد بود.

لیورپول هنوز پیشنهادی رسمی به لایپزیش ارائه نداده و اولویتش حل و فصل کردن بحران ویروس کرونا است. گرچه قرمزها هنوز هم تمایل دارند که در این تابستان این انتقال را رقم بزنند و به باشگاه تضمین داده شده که ورنر پیش از انتخاب تیم آینده اش، برای لیورپول صبر می‌کند تا تصمیمش را بگیرد.

مدیر برنامه‌های ورنر از شرایط لیورپول آگاه است. قرمزها تا ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد) فرصت دارند که بند آزاد سازی ۶۰ میلیون یورویی (۵۲/۷ میلیون پوند) او را فعال کنند. در غیر این صورت پس از این تاریخ باید بر سر مبلغ خرید او با لایپزیش مذاکره کنند.

کد خبر 426238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.