تنظیم ۱۳ قرارداد برای ساماندهی رودخانه‌های اصفهان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از تنظیم ۱۳ قرارداد از محل اعتبارات جاری این شرکت برای ساماندهی رودخانه‌های استان خبر داد.

به‌گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "مسعود میرمحمد صادقی" با بیان اینکه ۱۳ قرارداد جهت ساماندهی، لایروبی و رپرگذاری (نشانه گذاری) رودخانه‌های استان اصفهان تنظیم و از طریق مناقصه به شرکت‌های پیمانکار واگذار شد، اظهار کرد: به‌رغم پیگیری‌های مکرر در خصوص جذب اعتبارات ملی و استانی جهت ساماندهی رودخانه‌های استان اصفهان، شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان با جذب اعتبار از هزینه کرد، نسبت به قراردادهای ساماندهی، لایروبی و نشانه گذاری رودخانه‌های شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، تیران و کرون، گلپایگان، برخوار، چادگان، اصفهان، نطنز، خوانسار و لنجان مبادرت کرد.

وی با اشاره به تخصیص ۱۴ میلیارد تومان جهت تنظیم قرارداد ساماندهی رودخانه‌های استان اصفهان از محل اعتبارات جاری شرکت آب منطقه‌ای تصریح کرد: ۸ هشت قرارداد شروع به کار شده است و مابقی در آینده نزدیک فعال می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اضافه کرد: ساماندهی رودخانه زاینده رود با اعتبار ۶ میلیارد تومان در حال انجام است که ۴ میلیارد تومان به شهرستان لنجان اختصاص یافته است، دو میلیارد تومان به ساماندهی رودخانه زاینده رود در محدوده روستاهای قورتان و اشکهران تخصیص یافته که هم اکنون پروژه ساماندهی رودخانه زاینده رود در محدوده این دو روستا در حال انجام است.

میرمحمد صادقی گفت: لایروبی و آزادسازی مسیل رودخانه‌های استان اصفهان در منطقه حبیب آباد شهرستان برخوار در حال انجام است، اما با توجه به شناور بودن این قرارداد لایروبی رودخانه‌های شهرستان‌های دهاقان، گلپایگان و اردستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه نظارت تمام طرح‌های ساماندهی و لایروبی رودخانه‌های استان اصفهان بر عهده دفتر رودخانه و سواحل این شرکت است، گفت: جهت نشانه گذاری حد بستر و حریم در رودخانه‌های شهرستان‌های گلپایگان، کاشان، آران و بیدگل، تیران، میمه قراردادهایی منعقد شده که در مراحل ابتدایی شروع کار است.

کد خبر 426220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.