۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
لیگ پشت نقاب بی اعتمادی

در حالی که تست کرونای بسیاری از بازیکنان مثبت شده است، اکثر تیم‌ها بار دیگر برای دادن تست کرونا اقدام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۱۰ خردادماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:


"خبرورزشی" با عنوان "من نوستراداموس هستم" به اظهار نظر جالب علیرضا بیرانوند پرداخت که مدعی شده است خدا به اون نیرویی داده که می‌تواند ذهن‌ها را بخواند، این ادعای گلر سرخپوشان باعث شده است که او را به پیشگوی فرانسوی قرن شانزدهم نوستراداموس نسبت و تشابه دهند.


"گل" با عنوان "نمی‌شود که شب بخوابیم و صبح بگویند یک تیم قهرمان شده است" به واکنش سرپرست آبی‌ها به شایعه قهرمان اعلام کردن سرخ‌ها پرداخت، البته که با تعیین تکلیف لیگ برتر و تصویب ادامه این لیگ اظهار نظر در خصوص تعطیلی لیگ منطقی به نظر نمی‌رسد.


"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "از پرواز می‌ترسیدم اما مشکل اصلی من برانکو بود" از مشکل شخصی نیکبخت واحدی با برانکو ایوانکوویچ مربی سال‌های نه چندان دور تیم ملی پرده برداشت، مشکلی که به ادعای خود نیکبخت واحدی از تبعیض برانکو و علاقه بیشتر او نسبت به سایر بازیکنان برآمده بوده است.


"خراسان ورزشی" با عنوان "لیگ پشت نقاب بی اعتمادی" به راستی آزمایی برخی از تست‌های کرونا برای جلوگیری از بهانه جویی مخالفان ادامه فوتبال پرداخت، تست‌های مجددی که جولان دهنده عمق بی اعتمادی در فوتبال است.


"ایران ورزشی" با عنوان"پرواز شماره ۱۰" به احتمال بالای هموار شدن مسیر لژیونر شدن مهدی قایدی مهاجم جوان آبی‌ها پرداخت، کسی که در این موقعیت با توجه به درخشش خوب خود با یک انتخاب درست می‌تواند آینده ورزشی خود را تامین کند.


"هواداران پرسپولیس" با عنوان "پیشنهادی از مریخ" به پیشنهاد لغو لیگ و تعیین صعود کنندگان آسیایی بر اساس جدول بر پایه گفته‌های حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو پرداخت، اظهاراتی که این روزنامه آن را پیشنهادی از مریخ دانسته است.


"صدای سپاهان" با عنوان "ادامه تمرینات سپاهان پس از نتایج تست‌ها" به گرفتن تست مجدد کرونا از بازکنان و کادر سپاهان پرداخت، تستی که بعد از مثبت شدن کرونای دو بازیکن این تیم انجام شد و فعلاً تمرین طلایی پوشان را نیز تکمیل کرده است.


"سبز سبزم" با عنوان "رادولویچ پولش را گرفته چرا نباید باز گردد" به اظهارات سخنگوی باشگاه ذوب آهن در خصوص بازگشت سرمربی این تیم پرداخت، اظهاراتی که می‌تواند تا حدی خیال هواداران ذوب آهن را راحت کند.

کد خبر 426195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.