آدم‌های سیاسی نباید در ملوان دخالت کنند

نائب رئیس شورای شهر انزلی از کمک‌های شورا و شهرداری این شهر برای تقویت باشگاه ملوان و اوج‌گیری دوباره آن در فوتبال کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم برفچالانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "خیلی خوشحالم که با وجود پژمان نوری و مازیار عزیز، مدیریت ملوان از دست افراد سیاسی خارج شده و افراد ورزشی مدیریت این تیم محبوب رو به دست گرفتند.

معتقدم افراد سیاسی فقط باید به تیم ملوان کمک کنند و از مداخله در امور آن پرهیز کنند. ما هم به عنوان اعضای شورای شهر هر نوع کمکی رو در حد مقدورات حتماً انجام می‌دهیم و در کنار این عزیزان و هواداران پرشور ملوان خواهیم بود.

در روزهای گذشته جلسه بسیار خوبی را با این عزیزان داشتیم و مقرر شد مکان جدید و بزرگ‌تری را در نقطه مناسب شهر در زیر پل انزلی در اختیار باشگاه به عنوان دفتر باشگاه قرار بدهیم.

در کنار این دفتر قرار شد مغازه‌ای را هم در اختیار باشگاه قرار بدیم تا محصولات ملوان از قبیل لباس، لوگو و پرچم را به عرضه فروش بگذارند، ضمناً مقرر شد یکی از اتوبوس‌های مناسب شهرداری را بیمه خارج از شهر کنیم تا در تمام بازی‌های خارج از خانه در اختیار تماشاگران قرار گیرد تبلیغات بدنه اتوبوس‌ها را هم جهت درآمدزایی در اختیار باشگاه قرار بدهیم.

همچنین قرار شد زمین چراغ پشتان و زمین حسن را هم برای تمرین تسطیح کنیم و تمام لوازم از قبیل ماشین آلات و خاک در اختیار باشگاه قرار بدهیم. از همه مهتر مقرر شد اقامتگاه و هتل در حال احداث شهرداری در انتهای خیابان پاسداران را به صورت مشارکت در سرمایه گذاری در اختیار باشگاه قرار بدهیم تا کمک بزرگی به در آمدزایی آن بشود و چند کمک دیگر که در روزهای آتی اعلام می‌کنم. امیدوارم دوباره شاهد پرواز قوی سپید بر فراز آسمان فوتبال ایران باشیم."

کد خبر 426143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.