۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
شارژر ضد کرونا!

محققان به تازگی نوعی شارژر جدید طراحی کرده‌اند که علاوه بر شارژ کردن گوشی، آن را ضدعفونی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با توجه به شیوع گسترده ویروس کووید -۱۹ در سراسر جهان و فعال ماندن این ویروس روی گوشی همراه، موضوع ضدعفونی کردن آن بیش از پیش مورد توجه افراد قرار گرفته است. به تازگی شارژر جدیدی به نام "SaniCharge Phone UV Sanitizer" برای ضدعفونی کردن گوشی کاربران توسط اشعه فرابنفش طراحی شده است که همزمان با شارژ کردن گوشی عمل ضد عفونی را انجام می‌دهد.

موضوع جالب توجه در مورد شارژر جدید این است که هنگام شارژ گوشی رایحه مطبوعی در محیط منتشر می‌کند؛ بنابراین می‌توان این دستگاه را به عنوان یک شارژر سه کاره در نظر گرفت، که علاوه بر شارژ کردن و ضدعفونی کردن گوشی همراه، رایحه خاصی نیز ساطع می‌کند. کاربران می‌توانند قبل از روشن کردن دستگاه، چند قطره از عطر مورد علاقه خود را روی شارژر بریزند و اطمینان داشته باشند که SaniCharge Phone UV Sanitizer پس از استفاده محیط اطراف را خوشبو می‌کند؛ شرکت سازنده اعلام کرده است که این کار به شارژر یا گوشی همراه آسیبی نمی‌رساند.

نور فرابنفش این شارژر به راحتی تمام باکتری‌ها و ویروس‌های عامل بیماری‌ها را از روی صفحه نمایش و شکاف‌های کوچک گوشی از بین می‌برد. از آنجایی که برای ضدعفونی کردن گوشی همراه با استفاده از این دستگاه به گرما یا مواد شیمیایی نیاز نیست، طول عمر گوشی همراه نیز افزایش پیدا می‌کند. این دستگاه علاوه بر گوشی همراه می‌تواند هدفون، جواهرات، کلید ماشین و منزل، ساعت، عینک، قاشق، چنگال و دیگر وسایل مشابه را نیز ضدعفونی کند. کاربر می‌تواند بین سه گزینه شارژ کردن، ضدعفونی کردن و خوشبو کردن محیط یک مورد یا چند مورد را انتخاب کند؛ قیمت این دستگاه ۳۷.۹۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 426126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.