ماجرای بمب گذاری در آبادان چه بود؟

مرگ دختر اهوازی در حادثه واژگونی خودرو، یک کشته در سانحه رانندگی محور قرچک _ شهر ری، مرگ کودک ۶ ساله در حادثه واژگونی خودرو، دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای پس از ۵ سال در بافق و دستگیری سارق باغ‌های بابلسر، عناوین مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در این بسته خبری مطالعه می‌کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ تقی زاده، فرمانده انتظامی آبادان گفت: در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر بمب‌گذاری در خیابان یک احمدآباد آبادان مطرح شده که بزرگنمایی بوده و فاقد صحت است.

سرهنگ تقی زاده در تشریح این خبر افزود: کیف یکی از شهروندان جامانده بوده و نیروی انتظامی جهت اطلاع دقیق از محتوای کیف، راه‌های منتهی به محل را بسته و اقدام به بررسی موضوع کرده که مشخص شد درون کیف مذکور چند قطعه انگشتر و مقداری اوراق بوده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی گویا یک فرد معتاد داخل کمپ یک کیف پر از انگشتر در خیابانی می‌گذارد و نیروهای یگان امداد که متخصص بمب بوده اند کیف را به سمت رودخانه می‌برند تا از لحاظ سلامت محتویات داخل آن مطمئن شوند.

مرگ دختر اهوازی در حادثه واژگونی خودرو

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مرگ یک دختربچه ۱۰ ساله در حادثه واژگونی خودروی تیبا خبر داد.

محمدامین زرگر اظهار کرد: در حادثه واژگونی خودروی تیبا که ساعت ۲۱:۱۵ هفتم خردادماه در شهر جدید رامین رخ داد، یک دختربچه ۱۰ ساله جان باخت.

وی افزود: در این حادثه یک مرد ۴۰ ساله، یک زن ۳۲ ساله و یک پسربچه ۷ ساله نیز مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان نفت اهواز انتقال یافتند.

یک کشته در سانحه رانندگی محور قرچک – شهر ری

جانشین پلیس راه پایتخت از برخورد ۳ دستگاه خودروی سواری با یک کشته در محور قرچک – شهر ری خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمودوند در تشریح این خبر اظهار کرد: در ساعت ۰۵:۳۰ صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور" قرچک –شهر ری " بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه نیروهای امدادی به محل سانحه اعزام شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ابتدا سواری پراید به گاردیل کنار جاده برخورد می‌کند و سپس خودروی رانا با آن برخورد و متعاقب آن سواری پراید دوم با خودروی رانا برخورد می‌کند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی براثر برخورد پراید دوم با سواری رانا، راننده پراید به علت شدت جراحات وارده در دم جان سپرد.

جانشین پلیس راه تهران بزرگ در پایان با تأکید بر رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان، افزود: در بررسی کارشناس تصادف پلیس راه، عدم توانایی کنترل وسیله ناشی از تخطی سرعت مطمئنه توسط پراید اول در برخورد با گاردیل و عدم توجه به جلو سواری پراید دوم نسبت به رانا اعلام شد.

مرگ کودک ۶ ساله در حادثه واژگونی خودرو

واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در جاده خیرآباد - مشهد ریزه بخش میان ولایت شهرستان تایباد خراسان رضوی ۲ کشته به جا گذاشت.

رئیس پلیس راه تایباد گفت: در پی اعلام یک فقره واژگونی خودرو در جاده یاد شده تیمی از نیروهای انتظامی و امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شد.

سرهنگ عباسعلی یزدانی نیا افزود: در این حادثه راننده ۱۸ ساله خودرو در دم جان باخت و یکی از سرنشینان آن که کودک ۶ ساله بود به بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) شهر تایباد منتقل شد که به علت شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تایباد علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی راننده و سرعت غیر مجاز اعلام کردند.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای پس از ۵ سال در بافق

سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران کلانتری بافق فردی را که در سال ۹۴ به جرم حمل مواد مخدر از نوع شیشه برای فرار از مجازات به خارج از کشور متواری شده بود، با تلاش مأموران کلانتری مرکزی در بافق شناسایی شد.

فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: پس از دستگیری و انتقال متهم به یگان انتظامی، و بازجویی پلیس اعتراف کرد که پس از فرار در سال ۹۴، به مدت ۲۴ ماه خارج از کشور بوده و سپس به ایران بازگشته که در بافق شناسایی و دستگیر می‌شود.

وی افزود: با تشکیل و تکمیل پرونده، نامبرده طی حکم قضائی روانه زندان مرکزی یزد شد.

دستگیری سارق باغ‌های بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی وقوع سرقت از خانه باغ‌ها و مزارع کشاورزی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ اسدی: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۸ فقره سرقت تجهیزات باغات و مزارع کشاورزی در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 426046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.