شعبه شماره ۶۰ شورای حل اختلاف اقتصادی اصفهان افتتاح شد

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: برای حل بخشی از مشکلات، قانون کافی نیست و باید برخی از اختلافات از طریق نظرات افراد متخصص حل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود گلشیرازی پیش از ظهر امروز پنجشنبه_ هشتم خردادماه_ در آئین افتتاح شعبه شماره ۶۰ شورای حل اختلاف اقتصادی شهرستان اصفهان، ضمن تبریک عید فطر و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: بعد از سفری که آیت الله رئیسی به اصفهان داشت دستور به ایجاد شوراهای حل اختلاف بیشتری دادند که بعد از آن مقرر شد در شرایطی که در جنگ اقتصادی هستیم شورای حل اختلاف اقتصادی جزو اهداف اصلی قرار بگیرد.

وی افزود: همه می‌دانیم که بعضی اوقات قانون صرف پاسخگو نیست و در کنار قانون باید نظرات افراد متخصص نیز بررسی شود همانطور که در بحث اقتصاد نیز باید در بعضی اختلافات نظرات افراد ریش سفید این حوزه بررسی شود که شورای حل اختلاف نیز همین راه را پیش می‌گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان ادامه داد: در حال حاضر در مجلس شورای اسلامی نیز بحث اقتصادی اهمیت بالایی داد و ایجاد شورای حل اختلاف اقتصادی در این بحبوحه و جنگ اقتصادی تأثیر گذاری خوبی دارد. برای حل بخشی از مشکلات قانون کافی نیست و باید برخی از اختلافات از طریق نظرات افراد متخصص حل شود. قانونِ صرف برای کل مشکلات کافی نیست.

گلشیرازی در خصوص اعضای شورای حل اختلاف اقتصادی شعبه ۶۰ اظهار کرد: کسانی که برای این شورا معرفی شدند از افراد متخصص اقتصاد هستند و می‌توانند مشکلات زیادی را حل کنند.

کد خبر 426024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.