ثبت نام بیش از ۱۰ هزار نفر در سامانه اصپارک

مدیر پروژه پارک حاشیه‌ای هوشمند شهر اصفهان گفت: تاکنون تعداد ۱۰ هزار ۱۸۱ کاربر در سامانه مدیریت پارک حاشیه‌ای هوشمند ثبت نام کرده و تعداد پنج هزار و ۸۱۲ خودرو ثبت شده است.

رسول صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت سایت park.mytraffic.ir به عنوان سامانه کاربری طرح پارک حاشیه‌ای هوشمند شهر اصفهان اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی فعالیت این سایت اطلاع رسانی و آشنا کردن کاربران با ماهیت و روش اجرای طرح پارک حاشیه‌ای هوشمند است.

وی افزود: در این سامانه قابلیت مشاهده بدهی‌های یک پلاک و پرداخت الکترونیکی آن از طریق درگاه امن اینترنتی وجود دارد.

مدیر پروژه پارک حاشیه‌ای هوشمند شهر اصفهان گفت: شهروندان می‌توانند با ثبت نام در این سامانه و ثبت خودروی خود صورتحساب‌های پارک حاشیه‌ای را مشاهده و پرداخت کنند که این امر گامی بلند به سوی شفاف سازی و هوشمندسازی پرداخت‌های خودرویی است.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق این مهم کاربران فقط یک بار با وارد کردن اطلاعات خود می‌توانند ثبت نام کنند و از دفعات بعد با کلیک روی گزینه «ورود»، وارد حساب کاربری خود شوند.

صادقی ادامه داد: شهروندان همچنین برای نصب اپلیکیشن خود اظهاری اصپارک و استفاده از مزایای عملیات خود اظهاری در پرداخت عوارض پارک می‌توانند روی لینک مورد نظر کلیک کرده و این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد ۱۰ هزار و ۱۸۱ کاربر در سامانه مدیریت پارک حاشیه‌ای هوشمند ثبت نام کرده و تعداد پنج هزار و ۸۱۲ خودرو ثبت شده است، گفت: در محله آزمایشی و پیش از آغاز مرحله اجرایی طرح در اسفندماه ۹۸ و اردیبهشت ماه ۹۹ تعداد ۲۲۰ هزار و ۴۵۲ پیامک (در قالب ۵۵ خزار و ۱۱۳ بسته پیامک) جهت اطلاع رسانی طرح هوشمند سازی پارک حاشیه‌ای ارسال شده است.

مدیر پروژه پارک حاشیه‌ای هوشمند عنوان کرد: از طرفی تعداد حدود ۵۲۰ هزار داده پارک در این مدت جمع آوری شده که به آنالیز و تحلیل رویداد پارک در خیابان‌های میزبان طرح کمک می‌کند.

کد خبر 425740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرارستگاری IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    1 0
    سلام،ضمن تشکرازاین طرح ،لطفا توی پیامک بنویسید ،ما تا چند ساعت میتونیم از کارت پارک استفاده کنیم وهزینش به چه صورته؟