اعلام فراخوان نمایش‌های کوتاه عروسکی "پرده شیشه‌ای"

فراخوان تولید نمایش‌های کوتاه عروسکی غیر حضوری با عنوان "پرده شیشه‌ای" اعلام شد.

به گزارش ایمنا، مدیر دفتر تخصصی تئاتر شهرداری اصفهان گفت: فراخوان تولید نمایش‌های کوتاه عروسکی غیر حضوری به دلیل شیوع ویروس کرونا با عنوان"پرده شیشه‌ای" توسط دفتر تخصصی تئاتر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری اتحادیه بین‌المللی نمایشگران عروسکی یونیمای اصفهان اعلام شد.

مهدی شفیعی اظهار کرد: این فراخوان در موضوعات حس تعلق به شهر، مشارکت شهروندان در اداره شهر، حفظ و نگهداری از کالبد شهر (پارک‌ها، فضای سبز، ابنیه تاریخی و …)، روابط اجتماعی (بهبود روابط بین فردی، کنترل خشم و…) اعلام شده است.

وی با بیان اینکه این فراخوان، ملی است، ابراز کرد: فراخوان "پرده شیشه‌ای" از اواسط اردیبهشت ماه اعلام شده و علاقه مندان تا ۱۰ خرداد ماه فرصت دارند آثار خود را با تکنیک آزاد و کیفیت تصویری و صوتی عالی تا حداکثر مدت زمان ۱۰ دقیقه به صورت افقی با رعایت ضوابط و شئونات لازم به شماره واتس آپ ۰۹۱۳۰۵۲۳۰۰۱ ارسال کنند.

مدیر دفتر تخصصی تئاتر افزود: از بین آثار ارسالی، ۳۰ نمایش عروسکی تولید شده که طبق ضوابط و شرایط فراخوان باشد از کارگردان طرح خریداری و از اواخر خرداد ماه در فضای مجازی منتشر می‌شود.

گفتنی است؛ علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۲۱۹۸۸۴۱۸۷ تماس حاصل کنند.

کد خبر 425730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.