برگزاری دوره آموزشی برای نیروهای جذب شده در آتش نشانی اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: تعداد ۲۰۰ نفر آتش نشان در شهر اصفهان جذب این سازمان شده‌اند که در حال حاضر ۱۰۴ نفر در حال گذراندن آموزش‌های ایمنی و اطفا هستند.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بعد از پنج سال در سازمان آتش نشانی، پس از انجام فرایندهای کشوری و با برگزاری کنکور و آزمون عملی جذب نیرو شد.

وی با بیان اینکه بیش از هشت هزار نفر در استان اصفهان به عنوان داوطلب در آزمون استخدامی آتش نشانی شرکت کردند، تصریح کرد: از این تعداد حدود ۹۰۰ نفر به مرحله دوم راه یافته و در آزمون‌های عملی، ورزشی و طب کار شرکت کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: تعداد ۲۰۰ نفر آتش نشان در شهر اصفهان جذب این سازمان شده و به دو گروه تقسیم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰۴ نفر در حال گذراندن دوره آموزش‌های ایمنی و اطفا در ارتباط با حریق، ورزش، نجات مصدوم از چاه، نجات از ارتفاع، پمپ‌های آتش نشانی، کف و کف سازها، شناخت تجهیزات، انضباط اداری و سازمانی هستند و به مرور سایر افراد جذب شده نیز این دوره‌های آموزشی را پشت سر خواهند گذاشت.

آتشپاد گلابی مدت زمان دوره‌های آموزشی نیروهای جذب شده در آتش نشانی اصفهان را دو ماه عنوان کرد و گفت: این نیروها در بین ایستگاه‌های آتش نشانی شهر تقسیم و آموزش ضمن خدمت می‌بینند.

کد خبر 425694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.