تا دیر نشده به خطر ابتلای عوامل برگزاری مسابقات توجه کنید

چهارصد و شصت و هفتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "به این موضوع تا دیر نشده توجه کنید" عنوان اصلی این روزنامه است که از خطر ابتلای کرونا برای عوامل برگزار کننده مسابقات و لزوم گرفتن تست کرونا از این افراد سخن گفته است. در کنار بازیکنان و اعضای تیم‌ها، برگزاری یک مسابقه فوتبال نیازمند حضور افراد دیگری نیز هست که به نظر می‌رسد در رویه‌ آزمایش‌های پیش از شروع مسابقات فراموش شده‌اند. در یک مسابقه فوتبال، افرادی برای اجرای نظم، توپ جمع‌کن‌ها و همچنین عکاس‌ها و عوامل صدا و سیما در کنار زمین حضور دارند که تا به حال هیچ امکانی برای اطمینان از سلامت آن‌ها و تمهیدات لازم برای این افراد فراهم نشده است.

"کرونا گرفته اند؟ تقصیر خودشان است" عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به صحبت‌های فرشاد محمدی مهر مدافع ذوب آهن دارد. محمدی مهر در رابطه با خبر ابتلای کرونا و تعطیلی احتمالی لیگ گفته است: مگر این بازیکنان در تمرین کرونا گرفته اند که می‌خواهند از حضور در لیگ برتر انصراف بدهند. آنها رعایت نکرده و کرونا گرفته اند.

وی افزوده است: من در خانه بودم و به بیماری کرونا مبتلا نشده ام. نباید به خاطر بی انضباطی چند نفر لیگ را تعطیل کنند.

"سپاهان و ذوب آهن با هم دیدار می‌کنند" عنوان پایانی این رسانه است که اختصاص به دیدار دوستانه سپاهان و ذوب آهن دارد. دو تیم سپاهان و ذوب آهن روز ۱۸ خرداد دربی دوستانه ای را در شهر اصفهان برگزار خواهند کرد تا آماده ادامه مسابقات لیگ برتر شوند.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 425690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.