بلند بودن انگشت حلقه، مردان را در برابر کرونا ایمن می‌کند

بازیگوشی خطرناک سه گوزن قبل تیک آف جنگنده‌ها، کشف جسد پسربچه ۹ ساله داخل کانال آب، پایان کار دزدان لوازم داخل خودرو در هرسین، دستگیری ۲۰۸ مجرم در سرپل ذهاب و پلمب دو قهوه خانه متخلف در بازار تهران

به گزارش خبرنگار ایمنا، محققان دانشگاه Swansea با مطالعه روی مردان از ۴۱ کشور متوجه شدند مردان کشورهایی که انگشت حلقه آنها کوتاه‌تر است، در برابر کرونا زودتر تسلیم می‌شوند اما مردانی که انگشت حلقه بلند دارند، در معرض خطر مرگ کمتری قرار می‌گیرند.

انگلیس، بلغارستان و اسپانیا در بین ۱۰ کشوری هستند که مردانشان انگشت حلقه کوتاه دارند اما مردان در مالزی، سنگاپور و روسیه انگشت بلندتری دارند.

کوتاهی یا بلندی انگشت حلقه دست با سطح تستسترون در رحم تعیین می‌شود. انگشت حلقه بلندتر تستسترون بیشتری دارند.

بازیگوشی خطرناک سه گوزن قبل تیک آف جنگنده‌ها

هنگامی که دو جنگنده در باند فرودگاه ایستگاه هوایی انگلیس قصد برخاستن را داشتند، تعدادی گوزن از مقابل جنگنده‌ها گذشتند و از مسیر خطرناکی که ممکن بود زیر چرخ جنگنده‌ها له شوند عبور کردند.

جیمز فنلی که با دوربین خود شاهد این لحظه بود، گفت: هنگام عبور گوزن‌ها به چشمان خودم اعتماد نکردم. آن‌ها به طرز عجیبی از مقابل جنگنده گذشتند.

وی اظهار کرد: افسران امنیتی بعد از فهمیدن حضور این تیز پایان در پایگاه، آن‌ها را به خارج از حصار آن هدایت کردند.

کشف جسد پسربچه ۹ ساله داخل کانال آب

گزارش پلیس حاکی است که چندی پیش گزارش مفقودی این پسربچه به مأموران پلیس داده شد و پس از تحقیقات و پیگیری تیم تحقیقات جسد این پسربچه داخل کانال آب پیدا شد.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی و معاینات کارشناسان پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد اما تاکنون رد پا و سرنخی از علل مفقودی این پسربچه و مرگ او به دست نیاورده است.

در حال حاضر رسیدگی به این پرونده آغاز شده است.

پایان کار دزدان لوازم داخل خودرو در هرسین

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت: با تلاش مأموران یک سارق حرفه‌ای دستگیر و از وی ۹ فقره سرقت محتویات خودرو کشف شد.

سرهنگ همت علی شکری اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت از داخل خودروی شهروندان هرسینی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا مأموران کلانتری ۱۱ با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی سارق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ شکری افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۹ فقره سرقت از محتویات خودروهای شهروندان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی هرسین در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری ۲۰۸ مجرم در سرپل ذهاب

سرهنگ منوچهر رضایی فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: از مجموع مجرمان دستگیر شده ۸۹ نفر آنها سارق و ۲۱ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر بوده اند.

وی همچنین با اشاره به توقیف ۱۱۸ دستگاه خودرو و ۷۶ دستگاه موتورسیکلت، گفت: ۵۵۰ واحد صنفی نیز در این دو ماهه بازدید شدند که با ۳۱۲ واحد صنفی متخلف در راستای پیشگیری از شیوع کرونا برخورد شد.

سرهنگ رضایی ادامه داد: کشف بیش از سه کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۹۴۶ حبه قرص روان‌گردان از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

رئیس پلیس شهرستان سرپل ذهاب همچنین با اشاره به کشف ۱۱۰ فقره سرقت، گفت: ۲ فقره جعل اسکناس به ارزش ۵۰ میلیون ریال نیز کشف شد.

وی در پایان از کشف ۲۲ تن چوب و ۳۶۳ نخ سیگار قاچاق نیز خبر داد.

پلمب ۲ قهوه خانه متخلف در بازار تهران

سرهنگ غلامرضا صالحی رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: برابر تدابیر انجام شده مبنی بر ممنوعیت عرضه قلیان در سفره‌خانه های سنتی و غیره، در راستای ارتقا سلامت عمومی شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بازدید از واحدهای صنفی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه هفتم پلیس امنیت پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته از واحدهای صنفی و مراکز عرضه قلیان در سطح بازار تهران بازدید کردند، گفت: در این رابطه دو واحد صنفی پس از احراز تخلفات و عرضه غیر مجاز قلیان و عدم رعایت دستورالعمل و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا با دستور قضائی پلمب شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان، خاطرنشان کرد: سلامت مردم و افزایش احساس امنیت از اولویت‌های پلیس است که در این مسیر شهروندان نیز می‌توانند با معرفی اصناف متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ما را در تأمین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا یاری کنند.

پایان کار ساقی مواد با ۵۲ کیلو حشیش در منطقه فلاح

مرد جوان که در منطقه فلاح اقدام به فروش مواد مخدر می‌کرد با ۵۲ کیلو ۳۷۰ گرم حشیش دستگیر شد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: بنا بر اعلام شکایت و گزارش تعدادی از شهروندان تهرانی در محله فلاح تهران مبنی بر فعالیت مشکوک مالک یک باب خانه در زمینه فروش و قاچاق مواد مخدر، پرونده‌ای در این خصوص در پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تشکیل و پیرامون جزئیات آن بررسی و تحقیق شد.

این مقام انتظامی افزود: پس از انجام جوانب و مقدمات کار تیمی از مأموران پلیس با رعایت جوانب قانونی و حقوق شهروندی به محل سکونت متهم مراجعه و نسبت به بازداشت و تفهیم اتهام وی اقدام کردند.

وی با اشاره به کشف ۵۲ کیلو و ۳۷۰ گرم تریاک از متهم، بیان داشت: متهم به جرم انتسابی اعتراف و به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 425664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.