نعمت‌الله زمین گرم را با حضور علیرضا خمسه جلو دوربین برد

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «زمین گرم» به کارگردانی سعید نعمت الله این روزها با حضور بازیگران چهره در تهران ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، این روزها تصویربرداری سریال «زمین گرم» به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در تهران ادامه دارد. سعید نعمت‌الله پیش از این در آثاری «رستگاران»، «جراحت»، «شیدایی»، «مادرانه»، «عقیق» و «برادرجان» به عنوان نویسنده با محمدرضا شفیعی همکاری داشته و «زمین گرم» اولین ساخته او در مقام کارگردانی است.

این سریال ۳۰ قسمتی که برای پخش از شبکه سوم سیما آماده می‌شود؛ با لحنی متفاوت از «جراحت» و «برادرجان»، ادامه‌ای از سه گانه سعید نعمت‌الله در همان فضای برادرانه و خانواده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی این پروژه تلویزیونی، علیرضا خمسه، اصغر همت، نادر فلاح، کامران تفتی، مرجان شیرمحمدی، علیرضا آرا، شیوا ابراهیمی، دنیا مدنی، صادق برقعی، مرتضی درویش و پریوش نظریه با حضور افتخاری، از بازیگران زمین گیر هستند.

در خلاصه داستان «زمین گرم» که مضمونی اجتماعی- مذهبی دارد، آمده است: بعد از سال‌ها بی‌خبری دو برادر ازهم، برادر بزرگ‌تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌گذارد به سراغ برادر کوچک‌تر می‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می‌کند...

کد خبر 425629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.