افزایش ظرفیت هسته شبکه ملی اطلاعات از ۶۸۰ گیگابیت به ۱۸ هزار گیگابیت بر ثانیه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ظرفیت هسته شبکه ملی اطلاعات در این دولت از ۶۸۰ گیگابیت بر ثانیه به ۱۸ هزار گیگابیت بر ثانیه افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی گفت: معاونان پارلمانی وظیفه مهمی در برقراری ارتباط میان دولت و مجلس دارند و در این دوره هم که ما شاهد بودیم، انصافاً کارنامه خوبی در تعامل بین دولت و مجلس با فعالیت‌هایی که این مجموعه داشتند رقم خورد.

وی افزود: معاونان پارلمانی در تبیین شرایط حاکم بر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و به طور کلی شرایط حاکم بر کشور برای نمایندگان جدیدی که در این دوره وارد مجلس شده‌اند می‌توانند نقش ویژه‌ای داشته باشند تا تعاملات خوب و سازنده گذشته در این دوره از مجلس نیز تداوم پیدا کند.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: در این دولت ظرفیت هسته شبکه ملی اطلاعات از ۶۸۰ گیگابیت بر ثانیه به ۱۸ هزار گیکابیت بر ثانیه افزایش پیدا کرده است.

جهرمی ادامه داد: در حوزه شبکه ملی اطلاعات اقدامات بزرگی انجام‌گرفته و در صورتی که این توسعه انجام نمی‌گرفت در دوره شیوع کرونا، سلامت الکترونیک، خریدوفروش، بانکداری الکترونیک و… مشکلاتی ایجاد و کشور زمین‌گیر می‌شد.

کد خبر 425622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.