افزایش سرعت اجرای طرح‌های راهداری در بخش روستایی با شیوع کرونا

مسئول نگهداری راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از تخصیص۴۵۰ میلیون ریال اعتبار برای احداث راه بین دو روستای جمبزه و علی آباد جمبزه در شهرستان دهاقان خبر داد.

محمد کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره اجرای طرح ابرار در روستای علی آباد جمبِزه اظهار کرد: به دلیل نبود راه ارتباطی بین این دو روستا، شهروندان مجبور به استفاده از نزدیک‌ترین راه اصلی هستند، لذا ورود به جاده‌های پرتردد برون شهری مخاطرات فراوانی برای این قشر ایجاد می‌کند. این در حالی است که با ساخت راه روستایی به طول ۱.۴ کیلومتر علاوه بر کوتاه کردن زمان سفرها، ایمنی تردد کاربران این دو روستا به طرز چشمگیری ارتقا خواهد یافت.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح به صورت امانی و با استفاده از ماشین آلات و نیروی انسانی اداره کل آغاز شده است، تصریح کرد: هم اکنون هشت دستگاه ماشین آلات برای ساخت این راه در حال فعالیت هستند. بر اساس پیش بینی‌ها این طرح تا دو ماه آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

مسئول نگهداری راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، خاطر نشان کرد: با کاهش محدودیت‌های اجتماعی به دلیل شیوع کرونا در استان اصفهان، سرعت اجرای طرح‌های راهداری در بخش روستایی افزایش یافته است.

کد خبر 425511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.