ساعت و تلویزیون هوشمند ریلمی چه ویژگی هایی دارد؟

شرکت ریلمی دو محصول جدید خود را با نام‌های "Realme Watch" و "Realme Smart TV" رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ریلمی شرکت چینی سازنده گوشی‌های هوشمند است که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد؛ این شرکت تمرکز خود را بر تولید محصولاتی با قیمت ارزان و ارزش خرید بالا گذاشته است. هند و چین جزو مهمترین بازارهای فروش محصولات ریلمی به شمار می‌روند. در ادامه به بررسی دو محصول این شرکت که به تازگی رونمایی شده است، می‌پردازیم:

تلویزیون هوشمند ریلمی

"Realme Smart TV" در سایز ۳۲ اینچ با رزولوشن HD و سایز ۴۳ اینچ با رزولوشن Full HD در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. شرکت سازنده ادعا کرده است که این تلویزیون از HDR10 و استاندارد HLG پشتیبانی می‌کند و دارای حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت است. این محصول ریلمی به اسپیکر ۲۴ واتی با پشتیبانی از Dolby Audio و پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک مجهز شده است. مدل ۳۲ اینچی تلویزیون هوشمند ریلمی با قیمت ۱۷۰ دلار و مدل ۴۳ اینچی آن با قیمت ۲۹۰ دلار از تاریخ ۱۳ خرداد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ساعت هوشمند ریلمی

"Realme Watch"، دارای نمایشگر ۱.۴ اینچی LCD مربعی شکل با رزولوشن ۳۲۰ * ۳۲۰ پیکسل است که رابط کاربری آن نسخه شخصی سازی شده اندروید است. این ساعت هوشمند قادر است نوتیفیکیشن‌ها را به کاربر نشان دهد. از این محصول می‌توان برای کنترل موزیک و پاسخ دادن یا رد کرد تماس‌ها استفاده کرد. از دیگر کاربردهای ساعت هوشمند ریلمی می‌توان به مجهز بودن به سنسور ضربان قلب، پایشگر کیفیت خواب و ردیابی حرکات ورزشی اشاره کرد. شرکت تولید کننده این ساعت هوشمند اعلام کرده است که با یک بار شارژ کردن باتری آن به مدت هفت تا ۹ روز می‌توان از ساعت هوشمند ریلمی استفاده کرد و در صورت فعال بودن حالت ذخیره باتری، تا ۲۰ روز شارژدهی دارد؛ Realme Watch از تاریخ ۱۶ خرداد و با قیمت ۵۰ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 425487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.