۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
مرگ مرد یزدی در جستجوی گنج!

تصادف زنجیره‌ای در سلفچگان با چهار مصدوم، تصادف مرگبار پژو با موتورسیکلت در جاده شادگان‌، دستگیری اخاذ مامورنما در شیراز و حادثه سقوط در تله کابین اصفهان، عناوین مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در این بسته خبری مطالعه می‌کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جانشین فرمانده انتظامی ندوشن از پیدا شدن جسدی در اطراف مزرعه خوشاب توسط یکی از دامداران منطقه خبر داد.

ستوان یکم رفیعی افزود: جسد متعلق به مردی حدود ۵۰ ساله است که در ۱۲ کیلومتری جنوب ندوشن و در اطراف مزرعه خوشاب پیدا شد.

وی افزود: همراه با جسد، یک دستگاه کپسول اکسیژن، کوله پشتی و یک نقشه از منطقه ندوشن کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی ندوشن گفت: پس از تماس با مقام قضائی شهرستان میبد، حسب الامر دادستان، جسد برای کالبد شکافی و شناسایی به پزشکی قانونی مرکز استان یزد انتقال داده شد.

تصادف زنجیره‌ای در سلفچگان با ۴ مصدوم

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم از برخورد سه دستگاه خودرو در محور سلفچگان خبر داد و گفت: در این حادثه ۹ نفر مجروح شدند که ۴ نفر از مجروحان با بالگرد به بیمارستان انتقال یافتند.

مهدی فراهانی اظهار کرد: بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو در محور سلفچگان که امروز حدود ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه رخ داد، به سرعت دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان کرد: بعد از اعزام آمبولانس با توجه به نیاز به اورژانس هوایی، به سرعت بالگرد اعزام و چهار مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس قم تصریح کرد: همچنین پنج مصدوم این حادثه نیز با خودرو آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.

وی یادآور شد: با توجه به حجم تردد در جاده‌ها از هموطنان عزیز تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و مسائل بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند

تصادف مرگبار پژو با موتورسیکلت در جاده شادگان

بر اثر تصادف یک خودرو پژو پارس با موتورسیکلت در جاده شادگان به بندر امام خمینی، ۲ نفر کشته و ۷ نفر مصدوم شدند.

یکشنبه ۴ خردادماه، در جاده شادگان- بندر امام خمینی (جاده قدمگاه) بر اثر تصادف یک دستگاه خودرو پژو پارس با یک دستگاه موتور سیکلت، ۲ نفر کشته و ۷ نفر مصدوم شدند.

بر اساس این گزارش، بلافاصله کارشناسان فوریت‌های پزشکی با چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه دو نفر (راننده پژو پارس و یکی از راکبین موتور سوار) فوت کردند و هفت نفر از مصدومین پس از اقدامات اولیه درمانی پیش بیمارستانی در محل حادثه، جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان منتقل شدند.

دستگیری اخاذ مامورنما در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز گفت: شخصی با مراجعه به کلانتری ۱۹ سعدی اظهار کرد فردی خود را سرهنگ پلیس آگاهی معرفی کرده است و با اخاذی مبلغ ۳۰ میلیون ریال، متواری شده است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ فرج شجاعی افزود: مأموران انتظامی، اخاذ مأمور نما را در یکی از محلات شیراز شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی از فرد متهم، مبلغ ۳۰ میلیون ریال وجه نقد که از شاکی اخاذی کرده بود کشف شد و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

حادثه سقوط در تله کابین اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از سقوط فردی از کوه صفه در روز عید فطر خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۳ و ۵۴ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه مردی ۵۰ ساله در این حادثه سقوط کرده است، ادامه داد: این حادثه در ایستگاه دو تله کابین اتفاق افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه اکیپ امداد و نجات کوهستان از ایستگاه شماره ۱۲ برای این حادثه اعزام شده است، افزود: مصدوم این سقوط از ناحیه سر به شدت دچار جراحت شده است.

کد خبر 425410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.