بیغم: همدلی بین خانواده فوتسال از ضرر کردن باشگاه‌ها و تیم ملی جلوگیری می‌کند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: این موضوع که قهرمان لیگ برتر به جام باشگاه‌های آسیا می‌رود و نایب قهرمان به جام باشگاه‌های جهان، انگیزه زیادی برای تیم‌ها ایجاد می‌کند.

حمید بیغم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با اعلام تاریخ فینال لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: تصمیمی که گرفته شده است برای هر دو تیم یکسان است و مشکلی ایجاد نخواهد کرد. هرچه قدر زمان بیشتری داشتیم، شرایط برای تیم ما بهتر بود.

وی در رابطه با تاریخ شروع تمرینات گیتی پسند افزود: روز هفتم خرداد ماه تمرینات خود را آغاز می‌کنیم و فکر می‌کنم بازیکنان برزیلی ما ۱۰ یا ۱۱ خرداد به تیم ملحق شوند.
 

بیغم با اشاره به تصمیم گرفته شده مبنی بر اینکه قهرمان لیگ برتر به جام باشگاه‌های آسیا و نایب قهرمان لیگ به جام باشگاه‌های جهان می‌روند، خاطرنشان کرد: به نظر من بهترین تصمیم بود و انگیزه زیادی برای تیم‌ها ایجاد می‌شود. تیمی یک سال تمرین می‌کند و بعد با قهرمان نشدن نباید همه چیز را از دست بدهد و از طرفی دیگر بازیکنان بیشتری در سطح بین‌المللی بازی خواهند کرد.

وی در خصوص تعویق یکساله جام ملت‌های آسیا، ادامه داد: تیم ملی ما مشکلی ندارد و حدود ۱۰ بازیکن ما چندین سال است باهم هستند و با توجه به اینکه سال گذشته بازی تدارکاتی زیادی نداشتیم، این یکسال می‌تواند کمک زیادی به تیم ملی بکند تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند.

بیغم در رابطه با دعوت نشدن بازیکنان گیتی پسند و مس در اردوی خرداد ماه تیم ملی، افزود: این موضوع باعث می‌شود دیگر بازیکنان فرصت پیدا کنند و بازیکنان ما نیز در اختیار باشگاه باشند و امیدوارم همدلی بین خانواده فوتسال ایجاد شود که باشگاه‌ها و تیم ملی ضرر نکنند.

کد خبر 425352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.