مصدومیت یک آتش نشان در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در رشت

سرپرست معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از آتش سوزی یک منزل مسکونی در این شهر خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه یک آتش نشان دچار مصدومیت شد.

محمد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۹:۰۷ صبح امروز سوم خردادماه به مرکز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۱۲ آتش‌نشان به همراه چهار دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه واقع در بلوار شهدای گمنام رشت اعزام شدند.

سرپرست معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با دود گرفتگی شدید و شعله‌های آتش در آشپزخانه مواجه شدند و نسبت به تخلیه دود، مهار و پیشگیری از گسترش حریق اقدام کردند.

وی با بیان اینکه با تلاش آتش نشانان از سرایت حریق به دیگر نقاط خانه جلوگیری شد، افزود: با توجه به دود گرفتگی شدید و عدم دید کافی در منزل مسکونی، متأسفانه یکی از آتش نشانان از ناحیه مچ پای راست مصدوم و به بیمارستان اعزام شد.

به گفته علیزاده، این آتش نشان پس از انجام مراحل درمانی اکنون در ایستگاه آتش‌نشانی مستقر بوده و حال عمومی اش خوب است.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی آتش‌نشان و ۷۶ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۴ ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 425305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.