هیگواین: دوست دارم در ریورپلاته بازنشسته شوم

مهاجم آرژانتینی تیم یوونتوس گفته است که علاقه دارد دوران فوتبالی خود را در کشورش و در تیم ریورپلاته به پایان برساند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، با شروع مجدد تمرینات در ایتالیا، گونزالو هیگواین هم به کانتیناتسا بازگشته و تمرینات خود را آغاز کرده است.

این مهاجم آرژانتینی که چندین سال در ترکیب اصلی یوونتوس حضور داشته، قراردادش در سال آینده به پایان خواهد رسید و احتمالاً یوونتوس نیز تمایل چندانی برای تمدید قرارداد وی ندارد.

هیگواین در تازه‌ترین سخنان خود گفت: ریورپلاته باشگاهی است که به من همه چیز داد. آن‌ها اجازه دادند تا به رئال بروم و مسیر پیشرفت خودم را آغاز کنم. نمی دانم در آینده نزدیک چه اتفاقی خواهد افتاد اما ذهن من در حال حاضر معطوف به تورین و یووه است.

مهاجم یوونتوس در رابطه با شرایط فعلی باشگاه ریورپلات، افزود: گالاردو در لیگ آرژانتین تیم خوبی ساخته است. کیفیت خوبی دارند و از هر لحاظی تیم فوق العاده ای هستند. حقیقت این است که وقتی بازی آن‌ها را نگاه می‌کنید، شماره ۹ آنها موقعیت‌های زیادی برای گلزنی به دست می‌آورد و می‌توان این تیم را تحسین کرد.

وی اظهار کرد: گالاردو با سرمربیگری خوب خودش توجه همه را جلب کرده و من فکر می‌کنم که استحقاق این توجه را دارد. به نظرم برای پایان دوران فوتبال خودم به ریورپلاته خواهم رفت.

هیگواین ملقب به "پیپیتا" فوتبال خود را در باشگاه ریورپلاته در شهر بوینس آیرس آغاز کرد و در ۴۱ مسابقه ۱۵ گل به ثمر رساند. وی سپس با پیوستن به رئال مادرید به یکی از برترین مهاجمان دوران خودش تبدیل شد.

در طول فصل گذشته باشگاه یوونتوس تلاش کرد تا این بازیکن را به فروش برساند، اما موفق نشد تا در نهایت او به صورت قرضی به چلسی بپیوندد. محتمل است که با پایان قرارداد هیگواین، او یووه را ترک کرده و به کشورش بازگردد.

کد خبر 425228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.