موشک وردربرمن در رادار لیورپول

میلوت راشیکا از آن دسته بازیکنان جوان و جویای نامی است که البته درخشش بی نظیری در فصل گذشته داشته و باشگاه های زیادی از جمله لیورپول در تلاش برای به خدمت گرفتن وی هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، با وجود اینکه بسیاری از محافل خبری در آلمان و انگلستان اخبار پیوستن احتمالی ورنر به لیورپول را منتشر می‌کردند، اما به تازگی نام جدیدی از بوندسلیگا به گوش می‌رسد که ممکن است مورد توجه یورگن کلوپ قرار گرفته باشد.

این شایعات در حالی در رسانه‌ها منتشر شده است که رئیس فدراسیون فوتبال کوزوو اعلام کرد باشگاه لیورپول در حال مذاکره با راشیکا، بازیکن تیم ملی این کشور است. وی در یک گفت و گوی تلویزیونی گفته: درخواست‌های زیادی برای جذب وی (راشیکا) رسیده است و می دانم که باشگاه‌های لیورپول و لایپزیش به دنبال به خدمت گرفتن میلوت هستند.

بلافاصله پس از مخابره شدن خبر مذاکره لایپزیش با وردربرمن، سران باشگاه متمول آلمانی هرگونه توافق با این بازیکن را تکذیب کردند اما در عین حال تأیید کردند که زمانی به جذب وی علاقه مند بوده اند: میلوت بازیکن شگفت انگیزی است اما بازیکنان این چنینی کم نیستند. در حال حاضر تمرکز ما بر روی ادامه مسابقات لیگ است.

یکی از مسائل دیگری که می‌تواند انتقال راشیکا به باشگاه‌های دیگر را آسان‌تر کند، سقوط وردربرمن به دسته پایین‌تر است. در صورت سقوط این تیم به لیگ دوم بوندسلیگا، دور از انتظار نیست که این بازیکن تیم فعلی خودش را ترک کند.

کد خبر 425170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.