سپاهان یک باشگاه خاص است/ امیدوارم برای المپیک در تیم ملی باشم

بازیکن تیم والیبال سپاهان گفت: سپاهان باشگاه خوبی است و رحمان محمدی راد یکی از بهترین مربی‌های ایران است که خوشحالم می‌خواهم با این باشگاه و مربی کار کنم.

سیامک مرندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با پیوستن به تیم والیبال سپاهان، اظهار کرد: زمان نقل و انتقالات است و باشگاه سپاهان به من پیشنهاد داد، با سرمربی این تیم صحبت کردم و به توافق رسیدیم که امسال در کنار سپاهان باشم.

وی اضافه کرد: برای اولین بار بود که وارد مجموعه سپاهان شدم، فکر می‌کنم مثل این باشگاه در ایران نیست. خیلی از باشگاه‌های دنیا را دیدم، اما سپاهان یک باشگاه خاص است. امیدوارم بتوانیم سال خوبی را در حد و نام سپاهان به وجود بیاوریم.

بازیکن تیم والیبال سپاهان با بیان اینکه معمولاً قرار داد اکثر بازیکنان والیبال یک ساله است، تصریح کرد: تیم فوتبال سپاهان شرایط خاصی نسبت به دیگر تیم‌های این باشگاه وجود دارد که بازیکنان آن قرار دادهای دو الی سه ساله می‌بندند، اما قرار دادهای طولانی مدت در والیبال جا نیفتاده و اکثر بازیکنان یک ساله قرار داد می‌بندند که برای فصل بعد اگر با باشگاه به توافق رسیدند قرار داد خود را تمدید می‌کنند.

مرندی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه که اگر رحمان محمدی راد سرمربی سپاهان نبود، به این تیم ملحق می‌شدید یا خیر؟ گفت: بستگی به شخصی که با بازیکن صحبت می‌کند، خواسته‌ها و بقیه نفرات تیم دارد. دیگر باشگاه‌ها نفرات خوبی جذب کردند. شاید اگر به سپاهان نمی‌آمدم به آن تیم‌ها اضافه می‌شدم، اما سپاهان باشگاه خوبی است و رحمان محمدی راد یکی از بهترین مربی‌های ایران است که خوشحالم می‌خواهم با این باشگاه و مربی کار کنم.

وی در خصوص مبلغ قرار دادهای والیبال، خاطر نشان کرد: هرساله مبلغ قرار دادهای والیبال فرق می‌کند، یک سال خوب و یک سال بد می‌شود.

بازیکن تیم والیبال سپاهان با اشاره به اینکه یک باشگاه وقتی هزینه می‌کند انتظار نتیجه خوب دارد، اظهار کرد: در والیبال به خاطر اینکه یک امتیاز نتیجه بازی را مشخص می‌کند تضمینی برای پیروزی و شکست وجود ندارد که هیچ باشگاه و بازیکنی نمی‌تواند بگوید ما قهرمان هستیم. تیم‌ها یار گیری خوبی انجام دادند و تعدادی از آنها برای قهرمانی بسته شده‌اند، هر تیمی زحمت بیشتری بکشد قطعاً به نتیجه خواهد رسید که امیدوارم ما جز این گروه باشیم.

مرندی در رابطه با بازی در تیم ملی و وضعیت آن، تصریح کرد: تا سال ۹۷ در تیم ملی حضور داشتم، اما سال ۹۸ با مصدومیتی که برایم پیش آمد از تیم ملی کنار کشیدم، سال ۹۹ هم که بازی برگزار نمی‌شود و امید به خدا از ۱۴۰۰ در تیم ملی حضور خواهم داشت تا در المپیک بازی کنم.

وی ادامه داد: ایران مانند دیگر کشورهای دنیا به خاطر ویروس کرونا لیگ و بازی‌های ملی خود را تعطیل کرد و همه برنامه‌ها را برای سال آینده و المپیک گذاشتند. در حال حاضر به خاطر مشخص نشدن سرمربی تیم ملی والیبال بازیکنی به تیم ملی دعوت نشده است. به خاطر اینکه گفته‌اند لیگ برتر والیبال از شهریور آغاز می‌شود قطعاً با یک برنامه ریزی درست پیش می‌روند، امیدوارم کرونا تمام شود تا تیم ملی با قدرت سال آینده را شروع کند.

بازیکن تیم والیبال سپاهان با بیان اینکه شاکله تیم ملی باشگاه‌های فعال در لیگ برتر هستند، گفت: زمانی که با یک باشگاه قرار داد می‌بندیم، وظایفی نسبت به یکدیگر داریم. همانطور که فدراسیون ۱۰ در صد از قرار دادهای ما را به عنوان مالیات کم می‌کند باید پیگیر باشد که باشگاه تا مبلغ آخر قرار داد بازیکن را بدهد.

مرندی در خصوص تأثیر مربی خارجی روی والیبال ایران، خاطر نشان کرد: اگر شخصی مانند ولاسکو به ایران بیاید قطعاً والیبال ایران رشد بیش از حدی خواهد داشت ولی اگر مربی بیاید که در حد مربی‌های ایرانی باشد تنها هزینه اضافی و وقت تلف کردن است. خداراشکر مربی‌های ایرانی خوبی مثل رحمان محمدی راد و پیمان اکبری داریم که می‌توانند سرمربی تیم ملی باشند، اما فدراسیون تصمیم نهایی را خواهد گرفت. محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون انسان با تدبیری است و هر گزینه‌ای را انتخاب کند قطعاً به نفع والیبال ایران است.

وی با اشاره به اینکه مسعود تابش مدیر سابق سپاهان قرار دادهای خوبی می‌بست، اظهار کرد: سپاهان دومین سالی است که در لیگ برتر والیبال تیم داری می‌کند، باشگاه خوبی است و امیدوارم پابرجا بماند تا رونق والیبال بیشتر شود. تابش مدیر خوبی بود. نیکفر هم مدیر خوبی است و قرار دادهای خوب می‌بندد.

کد خبر 425160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.