رهبر: دفاع فلسطین دفاع از اسلام است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: دفاع از مردم ستم دیده فلسطین دفاع از اسلام است و مقابله با ظلم رژیم صهیونیستی برای مسلمانان واجب است.

محمد تقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون اهمیت روز قدس اظهار کرد: روز قدس بنا بر تعبیر امام خمینی (ره) روز اسلام است؛ زیرا کشورهای اسلامی بدون گروه بندی شیعه و سنی حرکتی را مبنی بر حمایت از مردم فلسطین آغاز کرده‌اند.

وی افزود: حدود ۷۲ سال است که ظلمی بر ملت اسلامی تحمیل شده است. ملت مسلمان فلسطین مورد ظلم و شکنجه رژیم صهیونیستی قرار گرفته و ۷۲ سال است که قدس، قبله اول مسلمانان از آنان غصب شده است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: دفاع از مردم ستم دیده فلسطین دفاع از اسلام است و مقابله با ظلم رژیم صهیونیستی برای مسلمانان واجب است. در حال حاضر استکبار جهانی در حال حمایت از رژیم صهیونیستی است. آمریکا به حمایت از اسرائیل طرح معامله قرن را مطرح می‌کند و متأسفانه برخی کشورهای اسلامی مانند آل سعود جز حامیان وی هستند.

رهبر تاکید کرد: بنا بر فرموده امام خمینی (ره) اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود. امروز نیز رهبر معظم انقلاب بر این موضوع تاکید دارند از همین رو ملت ایران پیرو دستور امام (ره) هر ساله به صحنه می‌آیند و خشم خود را نسبت به رژیم صهیونیستی ابراز می‌کنند. امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا راهپیمایی روز قدس لغو شده، اما در هر صورت نفرت از رژیم صهیونیستی در دل مردم مسلمان جهان قرار دارد.

کد خبر 425101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.