واریز سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از واریز سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها خبر داد و گفت: تا پایان فروردین ماه ۹۹ اعتبار مربوط به سهمیه سوخت ۲۹۱ هزار خودرو تاکسی اینترنتی و فعال در آژانس ها محاسبه و به حساب رانندگان واریز شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهدی جمالی نژاد اظهار کرد: سهمیه سوخت اردیبهشت ماه ناوگان عمومی نیز حداکثر تا پنجم خرداد محاسبه و پرداخت خواهد شد.

وی تاکید کرد: برخی از هم‌وطنانی که در این بخش فعال هستند به دلایلی از جمله ایراد در اطلاعات هویتی راننده یا شناسایی خودرو، تطبیق نداشتن مشخصات صاحب حساب بانکی اعلام شده با راننده، ناقص بودن اطلاعات، ناکافی بودن پیمایش طبق دستورالعمل و ارسال نکردن لیست توسط شرکت‌های عامل مشمول محاسبه نشده‌اند که باید سریعاً از طریق شرکت‌های خود نسبت به رفع ایراد اقدام کنند تا امکان پرداخت سهمیه برای آنها فراهم شود.

رئیس سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور گفت: از شرکت‌های فعال در این حوزه درخواست می‌کنیم به منظور تسریع در پرداخت سهمیه سوخت ناوگان فعال در آینده در ثبت اطلاعات رانندگان و مطابقت این اطلاعات در بخش‌های مختلف دقت کافی را داشته باشند تا در واریزها تأخیر ایجاد نشود.

کد خبر 425073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.