دو بازیکن لیگ برتری کرونا را دریبل زدند/ یک جام بخرند و به آنها بدهند

بنا بر اعلام سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی دو بازیکن لیگ برتری قبلا کرونا گرفته اند و این ویروس را شکست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه یکم خردادماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "خطری که به خیر گذشت؛ دو بازیکن لیگ برتری کرونا را دریبل زدند" به اظهارات سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص کرونایی شدن دو بازیکن لیگ برتری و عبور آنها از این بیماری پرداخت، خبری که نگرانی‌های زیادی را نیز برای فوتبال دوستان در پی داشت.

"گل" با عنوان"یک جام بخرند و به آنها بدهند" به اظهار نظر جنجالی سید حسین حسینی گلر اول استقلال پرداخت، کسی که با لحنی تند نسبت به ادامه لیگ و مسابقات اعتراض کرد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "زود قال قهرمانی را بکنید" به توصیه یحیی به شاگردانش پرداخت، توصیه‌ای جالب و البته تا حدی مغرورانه که نشان می‌دهد سرخپوشان خود را قهرمان قریب به یقین لیگ برتر امسال می‌دانند و در پی این هستند که این قهرمانی را زودتر مسجل کنند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "فاجعه ۲۹۰ میلیاردی در انتظار فوتبال ایران" به رد لایحه دفاعی ایران در پرونده ویلموتس توسط فیفا پرداخت، فاجعه‌ای که اگر کامل شود می‌تواند تلخ‌ترین و سیاه‌ترین دوران تاریخ فوتبال ایران را با افول مالی و بدهی‌ها رقم بزند.

"ایران ورزشی" با عنوان"آفتاب به جای الکل" به راهکار فدراسیون فوتبال برای ضد عفونی چمن ورزشگاه‌ها پرداخت، این روزنامه همچنین از پایان مسابقات لیگ در ۱۱ تیرماه و برگزاری جام حذفی بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبرداد.

"پیروزی" با عنوان"اگر دزدی کردم اعدامم کنید"به اظهار نظر عجیب مجتبی محرمی بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس پرداخت، کسی که مدعی است می‌تواند به عنوان مدیرعامل سرخپوشان شناخته شود.

"صدای سپاهان" با عنوان "موضع مدیران باشگاه منطقی است، اول نگاه به نتایج و سپس تعیین تکلیف سرمربی" به لزوم تزریق روحیه مجدد به طلایی پوشان توسط قلعه نویی پرداخت، کسی که در یک پروسه سخت دو ماهه باید سپاهان را به دوران اوج خود برگرداند و با دادن روحیه این تیم را به قهرمانی سوق دهد.

کد خبر 424952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.