۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
سرنوشت مسی شاید جور دیگری رقم می خورد

مدیرعامل باشگاه ختافه اذعان کرده است که تیمش می توانست مسی را به خدمت بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، آنخل تورس، مدیرعامل باشگاه ختافه گفته است که زمانی، تیمش بسیار به جذب مسی طی یک قرارداد قرضی نزدیک بوده و حتی پپ گواردیولا نیز شرایط مشابهی داشته است.

تورس با مدیرعامل سابق باشگاه بارسلونا یعنی خوان لاپورتا ارتباط نزدیکی داشته و به همین خاطر قادر بوده تا لاپورتا را متقاعد کند تا مسی و پپ به ختافه بپیوندند. در زمان علاقه مندی تورس برای به خدمت گرفتن مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسا تنها ۱۷ سال داشته و تورس اعتقاد داشته است که او می‌تواند به تیمش بپیوندد.

وی در این رابطه گفت: در سال اول یا دوم دوران بازی مسی، قرار بود او به صورت قرضی به تیم ما بیاید اما در نهایت رایکارد با این مسئله مخالفت کرد. البته با این حال در تابستان ۲۰۰۸ هم علاقه خود را برای جذب پپ نشان دادیم.

تورس در این رابطه توضیح داد: ما با لاودروپ موفق به کسب نتایج خوبی شدیم و قرار بود او به بارسا بپیوندد و به عنوان جانشین گواردیولا به تیم ما بیاید. در آن زمان لاپورتا اعتقاد زیادی به گواردیولا نداشت. هرچند در نهایت گواردیولا به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب شد و به ختافه نیامد.

همین تصمیم‌ها در نهایت باعث شد تا بارسلونا دوران طلایی خود را آغاز کند و بتواند با گواردیولا و مسی جام‌های بسیاری را کسب کند. ستاره آرژانتینی بارسا ۶۲۷ بار در ۷۱۸ بازی برای بارسا گلزنی و موفق به کسب ۳۴ با این تیم شد.

کد خبر 424895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.