باور به اصلاحات در مشهد قربانی مصلحت‌اندیشی‌ها شد

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: رأیِ برآمده از تلاش شهروندان باورمند به اصلاحات قربانی مصلحت‌اندیشی‌ها شد و آنچه نباید می شد، شد و راه به بی راهه رفت و امید اردیبهشتی‌مان کم فروغ گردید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد حاجیان شهری در صفحه اینستاگرام خود در یادداشتی با عنوان "امید اردیبهشتی"نوشت: "سه سال پیش در چنین روزهایی مردان و زنان باورمند به تفکر اصلاح و تغییر با رأی معنادار خویش به ۱۵ نفر لیست امید، حماسه‌ای خاطره انگیز خلق کردند.

شهروندان باورمندی که همواره با کمترین امکانات و در شرایط سخت و گاه نابرابر اما امیدوار و پرشور در ستادهای انتخاباتی اصلاح طلبان استان فعال بودند و این بار اما شور و نشاط را با چاشنی امید به تغییر فضای مدیریت شهری همراه نموده و خَلق حماسه ٢٩ اردیبهشت٩٦ را رقم زدند.

افسوس و صد افسوس که در ادامه مسیر اصلاح و امید، مصلحت اندیشی بعد از پیروزی خیلی زود بر گرده جریان اصیل اصلاح طلبی سوار شد و رأیِ برآمده از تلاش شهروندان باورمند به اصلاحات قربانی این مصلحت‌اندیشی‌ها شد و آنچه نباید می‌شد، شد و راه به بیراهه رفت و امید اردیبهشتی‌مان کم فروغ گردید.

اما هنوز اندک فرصتی برای بازگشت دوباره به وعده‌های اصلاحی‌مان باقی است، کافی است که به نصایح بزرگان و خردمندان و خیر خواهان جریان اصیل اصلاح طلبی خویش گوش جان سپاریم که گذشته چراغ راه آینده است."

کد خبر 424807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.