افتتاح پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در آستانه عید سعید فطر با حضور شهردار اصفهان پروژه های عمرانی و فرهنگی این منطقه افتتاح و بهره‌برداری می شود و کلنگ اجرای چند پروژه نیز بر زمین زده خواهد شد.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فرهنگسرای دکتر کتابی یکی از پروژه‌های آماده افتتاح منطقه ۱۲ است که در زمینی به مساحت ۳۳۷ مترمربع و زیربنای ۷۵۰ متر مربع در دو طبقه احداث شده است و برای احداث آن ۱۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به افتتاح ادامه خیابان محمد باقر حکیم، افزود: برای انجام عملیات اجرایی ادامه خیابان محمد باقر حکیم به طول ۳۵۰ متر و عرض ۲۰ متر ۱۱ میلیارد ریال و برای آزادسازی آن ۵۵ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های آماده افتتاح منطقه ۱۲ شهرداری، ادامه خیابان فرعی نهم به طول ۳۰۰ متر و عرض ۲۰ متر با صرف هزینه‌ای افزون بر ۹ میلیارد ریال است.

باقری از کلنگ‌زنی پروژه اتصال خیابان مفتح به آزادگان با اعتبار ۴۷۴ میلیارد ریال در آستانه عید سعید فطر خبر داد و گفت: برای آزادسازی این پروژه ۳۶۰ میلیارد ریال صرف شده و برای اجرای آن ۲۸ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: پروژه اتصال خیابان مفتح به آزادگان ۶۰۰ متر طول و ۳۰ متر عرض دارد و در کاهش مشکلات ترافیکی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

کد خبر 424801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.