فیروزی: رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال اولویت‌ مجلس یازدهم است

نطنز- منتخب مردم نطنز و بادرود و قمصر گفت: رفع موانع تولید و جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال از اولویت‌های مجلس یازدهم خواهد بود.

رحمت الله فیروزی پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز پیرامون برنامه‌ها و اولویت‌های مجلس یازدهم اظهار کرد: وظیفه مجلس، قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین است که امیدوارم مجلس یازدهم به این مهم توجه خاص و ویژه داشته باشد.

وی افزود: توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون لزوم جهش تولید، رفع موانع آن و کمک به فراهم کردن بستر مناسب تولید، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال از اولویت‌های این مجلس خواهد بود.

منتخب مردم نطنز، بادرود و قمصر ادامه داد: اولویت مجلس آینده باید حل مسائل اقتصادی باشد؛ به همین دلیل نمایندگان باید تلاش کنند تا به سمت افزایش استفاده از پتانسیل‌های موجود برای حل مشکلات کشور قدم بردارند.

فیروزی گفت: در موضوعات تجاری، اقتصادی نیز باید بر رونق تولید داخلی توجه بیشتری داشته باشیم. شرکت‌های دانش بنیان باید تقویت شود تا توسعه کشور محقق شده و عدالت اجتماعی فراهم شود.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب چندین سال متوالی است که موضوع تولید، اشتغال و رونق اقتصادی را در کشور مورد تأکید قرار می‌دهند و این امر در نام‌گذاری سال‌های اخیر نمود عینی پیدا کرده است. با توجه به شرایط موجود اقتصادی کشور، مجلس یازدهم باید با تصویب و اصلاح قوانین و تسهیل امور سرمایه گذاری زمینه تحقق جهش تولید و رونق اقتصادی را فراهم کند.

منتخب مردم نطنز، بادرود و قمصر با اشاره به روند انتخاب رئیس مجلس یازدهم اظهار کرد: نشست‌ها و رایزنی‌ها زیادی طی این مدت جهت انتخاب هیئت رئیسه مجلس برگزار شده که طبیعی است. تعدادی از افراد با اعلام آمادگی و کاندیداتوری برای ریاست مجلس در حال رایزنی با دیگران هستند اما در جلسه فراکسیون برگزیدگان شورای ائتلاف، قبل از رأی‌گیری به وحدت خواهند رسید.

کد خبر 424711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین ایزدی فرد IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
    0 0
    سلام با توکل به خدا همکاری شما نماینده گان محترم ماجوانان بیکار شاغل شویم