رسالت هیئت ورزش روستایی احیای فعالیت های بومی است

مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: رسالت‌های این هیئت احیای فعالیت‌های رشته‌های بومی است و امیدوارم در شهرها و روستای خود این رشته هارا احیا کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ سید محمد طباطبایی در مجمع سالیانه هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان که سه شنبه ساعت ۱۸ در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم در اولین مجمع خود با سمت جدید شرکت می‌کنم از ریاست محترم هیئت و تیم اجرایی ایشان تشکر می‌کنم زیرا عملکرد خوب و قوی را به نمایش گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: امیدوارم از فضاهایی که سپاه صاحب‌الزمان در اختیار روستاها قرار داده است استفاده کنند باید با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی از اماکن استفاده کرد. رسالت‌های این هیئت احیای فعالیت‌های رشته‌های بومی است و امیدوارم در شهرها و روستای خود این رشته‌ها را احیا کنید.

مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: باید در هیئت استعدادهای خوبی را کشف شود و نباید این استعدادها فراموش شوند. باید از امکاناتی که در شهر و روستا وجود دارد استعدادیابی خوبی داشته باشید.

طباطبایی افزود: بیشتر مکان‌هایی که در حال احداث است برای این رشته‌های روستایی است که باید حفاظت و نظارت در آن انجام گردد تا حداکثر برداشت را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: وسایل فیزیکی در یک جای محدود است و نمی‌توان همه آن‌ها به صورت همزمان انجام گیرد و باید سانس‌ها با نظارت کامل به هر رشته داده شود. بیمه ورزشی و کلاس‌های مربی‌گری را نیز باید مد نظر داشته باشیم تا در روستاها از همه مربی‌ها دارای کارت باشند.

کد خبر 424703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.