۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
همایون شجریان بر روی صحنه آنلاین

همایون شجریان چهارم خردادماه کنسرت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همایون شجریان با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت:

"دوستان گرامی کنسرت «نسیم وصل»، یک‌شنبه ۴ خرداد ساعت ۲۱:۰۰ در تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل به صورت آنلاین تقدیم حضورتان خواهد گردید.

یک‌شنبه چهارم خرداد ساعت ۲۱:۰۰ برای علاقه‌مندان به موسیقی، قطعاتی از آلبوم "با ستاره‌ها" و "نسیم وصل" به آهنگسازی محمد جواد ضرابیان و همراهی ارکستر مجلسی تهران اجرا خواهد شد و نیز هنرمندان سازهای ایرانی آقایان سینا جهان آبادی، پاشا هنجنی، پریچهر خواجه، کامبیز گنجه‌ای، آزاد میرزاپور، حسین رضایی نیا و همایون نصیری این ارکستر را همراهی خواهند کرد.

ارکستر مجلسی تهران توسط هنرمند گرامی بردیا کیارس رهبری می‌شود که در این کنسرت ده قطعه منتخب به رهبری این هنرمند بر روی صحنه تالار وحدت اجرا و تقدیمتان می‌گردد.

تنظیم قطعات کنسرت از محمد جواد ضرابیان و سینا جهان آبادی می‌باشد، همچنین آخرین قطعه در این اجرای یک ساعته، مرغ سحر خواهد بود که تنظیم آن را امیر عظیمی بر عهده داشته است.

شرکت ایرانسل از این طریق به اطلاع شما عزیزان می‌رساند که هیچگونه بلیط فروشی، برای تماشای این کنسرت صورت نخواهد گرفت، ایرانسلی‌ها می‌توانند با اشتراک رایگان لنز این کنسرت را تماشا نمایند و غیر ایرانسلی‌ها نیز با خریدن اشتراک ویژه لنز، از امکان تماشای این اجرا برخوردار شوند.
از صمیم قلب از همه عزیزانی که با شرایط ویژه این روزهای قرنطینه، برای به انجام رساندن این کنسرت در کنار این حقیر قرار گرفته اند بینهایت سپاسگزار و قدر دانم.

جهت اطلاع از جزئیات بیشتر لطفاً به صفحه اینستاگرام لنز یا ایرانسل به آدرس زیر مراجعه فرمائید. ‏@lenz_iptv
‏@irancell
@bonyad.roudaki "

کد خبر 424676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.