باید صبور و قوی باشم

چهارصد و شصت و دومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "با ساکت در استانبول قرار گذاشتم و به سپاهان آمدم" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های آخرین "ژوران وی یرا"، سرمربی اسبق سپاهانی‌ها دارد. وی در مورد نحوه ملحق شدنش به سپاهان می‌گوید: " با من از طریق یکی از مدیربرنامه هایم تماس گرفته شد. در ابتدا قرار بود که با مس کرمان وارد مذاکره شوم اما این مذاکره به سرانجامی نرسید. چندی بعد تماسی از طرف به محمدرضا ساکت با من برقرار شد و ساکت از من برای حضور در سپاهان دعوت به همکاری کرد.

وی افزود: با ساکت در استانبول قرار گذاشتیم و در نهایت با توافقات لازم به سپاهان آمدم.

"باید صبور و قوی باشم" عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های مهدی خلیل دارد. مهدی خلیل که به تازگی پدرش را از دست داده، در مورد از سر گیری مسابقات گفته: "اگر لیگ ادامه پیدا کند، نمی‌توانم به راحتی برای شروع مسابقات برگردد و باید صبور و قوی باشم. او در پایان از خدای بزرگ خواسته است تا به زودی بر تمامی این مشکلات پیروز شود. "

"خارجی‌های سپاهان می آیند، شاید با کمی تأخیر" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به مصاحبه سخنگوی سپاهان دارد. پزشک درباره زمان احتمالی حضور این ۴ عضو در اصفهان تصریح کرد: در نهایت برای شروع تمرینات باید اینجا باشند؛ مگر اینکه حالا یکی از آنها کمی تاریخ پروازش عقب و جلو باشد.

برای مشاهده صفحات روزنامه فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 424596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.