همتی: مدیرعامل باشگاه دروغ گفت و با پول‌ها رفت!

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در زندگی‌ام چنین چیزی ندیده بودم که مدیرعامل یک باشگاه بیاید به همه دروغ بگوید پول‌ها را بردارد و برود.

به گزارش ایمنا، آدام همتی در خصوص جلسه امروز با مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: من سه سال در پرسپولیس بودم و هیچکس صدای من را نشنید و واقعاً حاشیه‌ای نداشتم. وقتی از پرسپولیس جدا شدم حدود سه سال بود که کلاً پول نگرفته بودم و هنگامی که خواستم جدا شوم مطالبات زیادی داشتم. هنگام جدایی به من گفتند باید کل پولت را ببخشی و اصلاً چنین چیزی در زندگی‌ام ندیده بودم که وقتی یک بازیکن می خواهد از باشگاه جدا شود باید پولش را ببخشد. 

همتی افزود: من بازیکنی هستم در کانادا به دنیا آمده‌ام و بزرگ شده‌ام فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم برای همین برایم سخت بود با این حال توافق کردیم و ۷۰درصد پول را بخشیدم. کلاً ۳۰درصد ماند که گفتند ۱۸ درصد را تا عید به تو می‌دهیم ۱۲درصد دیگر را ببخش!

هافبک سابق پرسپولیس با اشاره به اینکه دوست ندارد برای این تیم حاشیه‌ای ایجاد شود، گفت: من توافقنامه را امضا کردم اما عید گذشت و پولی نگرفتم الان هم ۲-۳ ماه از عید می‌گذرد و خبری نیست. به خاطر همین امروز نزد رسول‌پناه رفتم تا این موضوع را با او مطرح کنم او هم مرد و مردانه گفت ان‌شاءالله همه چیز تا هفته دیگر درست می‌شود. فکر می‌کنم از حق خودم به اندازه کافی برای این تیم گذشته‌ام.

هافبک تیم پارس جنوبی جم در مورد اینکه با توجه به تغییراتی که در مدیریت باشگاه پرسپولیس به وجود آمد اگر پس از پایان قراردادش با پارس جنوبی شرایطی فراهم شود آیا دوست دارد به پرسپولیس برگردد، گفت: تمام خانواده من پرسپولیسی هستند و هرچه در فوتبال ایران دارم از پرسپولیس است. من عاشق این تیم هستم چرا دوست نداشته باشم.

همتی ادامه داد: اما در زندگی‌ام چنین چیزی ندیده بودم که مدیرعامل یک باشگاه بیاید به همه دروغ بگوید پول‌ها را بردارد و برود. چنین چیزی در فوتبال دنیا وجود ندارد. فکر می‌کنم کاملاً به من بی‌احترامی شده است. امیدوارم همه هواداران بدانند که از حق من خیلی خورده شد. نه تنها پاداش بازی‌های آسیایی که من همه بازی‌ها فیکس بودم و به فینال رسیدیم آن را ندادند حتی پایم را هم دادم و پول عملم را هم ندادند و آن را از جیب خودم دادم. فکر می‌کنم برای این تیم از حق خودم خیلی گذشتم اما الان تحت فشار هستم و امیدوارم قول مدیران جدید عملی شود.

وی در مورد اینکه آیا از وضعیتش در تیم پارس جنوبی جم راضی است، عنوان کرد: بله، من عاشق این تیم، سرمربی و کادر فنی آن هستم. هومن افاضلی این فرصت را به من داد که فوتبالم را در ایران و در بالاترین سطح ادامه دهم تنها مشکلی که برایمان به وجود آمد این بود که داشتیم جا می‌افتادیم، ماجرای کرونا پیش آمد. آخرین بردمان مقابل تراکتور خیلی شیرین بود. مثل خیلی از باشگاه‌های ایران ما هم مشکلات مالی داریم اما امیدوارم خدا کمک کند و به شرایط خوب برگردیم.

همتی در مورد اینکه گفته می‌شود چندنفر از اعضای تیم پارس جنوبی از شرایط موجود راضی نیستند و قصد جدایی دارند، گفت: همیشه گفته‌ام الان برایم مهم است و می‌توانم روی زمان حال تأثیرگذار باشم. آینده در دست من نیست. تمام تلاشم این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم و حالا در آینده چه چیزی پیش می‌آید دست خدا است.

کد خبر 424499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.