مشارکت آستان قدس رضوی در طرح اطعام مهدوی کمیته امداد اصفهان

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان گفت: آستان قدس رضوی با مشارکت در طرح اطعام مهدوی کمیته امداد به مددجویان اصفهانی غذای گرم و سبد کالای اساسی اختصاص می‌دهد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، با اشاره به اجرای طرح اطعام مهدوی برای کمک به مددجویان و نیازمندان در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: آستان قدس رضوی نیز همدل و همراه با خیل بزرگ نیکوکاران و خیران در این طرح مشارکت کرده و به مددجویان اصفهانی غذای گرم و سبد کالای اساسی اختصاص می‌دهد.

وی با بیان اینکه توجه ویژه به نیازمندان و جلوگیری از آسیب دیدن آنها از تبعات ویروس کرونا لازم است، تصریح کرد: خروج از شرایطی که همه‌گیری ویروس کرونا ایجاد کرده است بدون همدلی و کمک مردم میسر نخواهد شد.

سرپرست کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان همواره در عرصه خیر و احسان و اقدامات عام‌المنفعه پیشتاز هستند، گفت: همدلی و کمک مومنانه مردم استان به نیازمندان در ماه مبارک رمضان چشمگیر و ستودنی است.

زارع با بیان اینکه امکان کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان علاوه بر روش‌های حضوری به شکل الکترونیکی و غیرحضوری نیز فراهم شده است، گفت: شماره گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷*، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷، مراجعه به وبگاه emdad.ir، واریز به شماره حساب «۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲» و شماره کارت «۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹» نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از جمله مهمترین این روش‌هاست.

کد خبر 424326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.