پیام تبریک دو وزیر دولت به مناسبت روز ارتباطات

وزرای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با صدور پیام‌هایی جداگانه فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش ایمنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین توئیت خود ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، مطرح کرد: روابط عمومی‌ها در عروسی و عزا سر بریده می‌شوند.

در متن توئیت سید عباس صالحی آمده است: روابط عمومی‌ها در عروسی و عزا سر بریده می‌شوند. اگر کارها بر وفق مراد باشد، کاردانی آقای رئیس و مقامات ارشد وزارت - سازمان است و اگر اوضاع نامساعد شود که حتماً بواسطه ضعف روابط عمومی است!

در هفته ارتباطات و روز روابط عمومی به همه این عزیزان خدا قوت می‌گویم.

همچنین علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز در پیامی روز روابط‌عمومی را تبریک و عنوان کرد که روابط عمومی به یک مزیت رقابتی تبدیل شده است.

در متن پیام تبریک مونسان آمده است: «روابط‌عمومی به‌عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ قرن بیستم در عرصه ارتباطات هر چند هم چنان حوزه‌ای نوپاست، اما با چنان شتابی مسیر پیشرفت را طی کرده است که هم‌اکنون به عنوان یک مزیت رقابتی میان تمام سازمان‌ها محسوب می‌شود.

بی‌تردید جهان امروز را نمی‌توان بدون روابط‌عمومی تصور کرد و این حلقه واسط میان مردم و مسئولان، مهم‌ترین وظیفه را در شکل‌گیری یک ارتباط چند سویه مؤثر و سالم در جامعه ایفا می‌کند. بر این سیاق روابط‌عمومی، یک دانش عمیق و بسیط و در عین حال یک هنر خلاقانه و کاربردی محسوب می‌شود.

روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به کارگزاران و فعالان فرهیخته و هنرمند این ساحت ارزشمند و کارآمد تبریک می‌گویم و برای این عزیزان موفقیت و سربلندی در راه خدمت‌رسانی به مردم آرزومندم.»

منبع: ایرنا

کد خبر 424109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.