خلعتبری گفت، زمان خوبی به سپاهان نیامدی مربی!

چهارصد و پنجاه و نهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "خلعتبری گفت زمان خوبی به سپاهات نیامدی مربی" عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های ایگور استیماچ، سرمربی اسبق سپاهانی‌ها دارد. استیماچ در مورد زمانی که هدایت سپاهان را بر عهده داشته افزوده است: بدترین زمان ممکن در تیم سپاهان بودم و محمدرضا خلعتبری به من گفت: آقای مربی اگر پنج سال پیش در سپاهان بودید ما همه جام‌های ممکن را می‌بردیم اما الان زمان خوبی برای آمدن به اینجا نبود!

"دلم می‌خواهد با بچه‌ها در کوچه فوتبال بازی کنم" عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به گفته‌های ابراهیم زاده، بازیکن ذوب آهن دارد. ابراهیم‌زاده این روزها بسیار دلتنگ فوتبال شده است و بیان کرده است: به طوری دلتنگ فوتبال شده که وقتی بچه‌ها در کوچه فوتبال بازی می‌کنند، دلش می‌خواهد برود و همراه با آنها فوتبال بازی کند. وی تاکید کرده که تعطیلی فوتبال فقط برای ما فوتبالیست‌ها ضرر نداشته،
و همانطور که می‌دانیم مشاغل حاشیه‌ای فوتبال نیز تعطیل شده اند. خیلی‌ها توسط فوتبال سرکار می‌رفتند که آنها هم بیکار شدند.

"مرد همیشه طلایی پرواز کرد" عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به درگذشت پیشکسوت سپاهان دارد. حمید ولیوند هافبک دهه‌ ۵۰ و۶۰ سپاهان، چند سالی در بستر بیماری به سر می‌برد و هفته گذشته دعوت حق را لبیک گفت. این بازیکن سابقه حضور در تیم ملی جوانان در دهه ۵۰ و نیز دو قهرمانی در جام ولیعهد را در کارنامه دارد.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال به وقت اصفهان اینجا کلیک کنید.
 

کد خبر 424012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.