تا یک ماه آینده از خریدن گوشی موبایل خودداری کنید

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور با بیان اینکه حدود چهار ماه پیش شاهد افزایش قیمت ۴۰ تا ۵۰ درصدی قیمت گوشی بوده‌ایم گفت: به مردم توصیه می‌شود تا حدود یک ماه آینده از خرید تلفن همراه خودداری کنند و منتطر بمانند تا بازار به ثبات برسد.

به گزارش ایمنا، رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور گفت: از حدود چهار ماه پیش شاهد افزایش قیمت ۴۰ تا ۵۰ درصدی قیمت گوشی بوده‌ایم.

محمد مهدی غفوریان درباره وضعیت قیمت‌ها در بازار تلفن همراه اظهار کرد: این روزها قیمت همراه حالتی بینابین دارد و به نوعی افزایش یا کاهش چشمگیری نداشته است.

وی افزود: از حدود سه یا چهار ماه پیش شاهد افزایش قیمت ۴۰ تا ۵۰ درصدی بودیم اما این عدد در حال حاضر در محدوده ۱۰ تا ۱۵ درصد است.

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور از تخصیص نیافتن ارز نیمایی به واردات گوشی خبر داد و گفت: نسبت به یک ماه گذشته افزایش ثبت سفارش واردات داشته‌ایم اما این به معنی برگشتن به سرعت قبل در واردات نیست، البته عدم تخصیص ارز نیمایی هم باعث ایجاد مشکلاتی شده است.

غفوریان ادامه داد: به مردم توصیه می‌شود تا حدود یک ماه آینده از خرید تلفن همراه خودداری کنند و منتطر بمانند تا بازار به ثبات برسد.

منبع: ایسنا

کد خبر 423990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.