رادولوویچ نگران کروناست که بر نمی‌گردد!

چهارصد و پنجاه و هشتمین شماره رسانه  الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "مگر می‌شود آن شب طلایی را فراموش کرد" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های عبدالله کرمی مدافع اسبق سپاهان دارد. عبدالله کرمی در مورد قهرمانی سال ۹۴ سپاهان گفته "در آن فصل شش بازی پایانی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و منتظر نتیجه بازی نفت تهران و تراکتور شدیم. زیرا نتیجه تساوی در آن دیدار کلید قهرمانی سپاهان بود. هیچوقت آن شب را فراموش نمی‌کنم و ۲۵ اردبهشت ماه یک شب طلایی برایم بود."

"اعلام رسمی استارت لیگ کامینگ سون" عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره صحبت‌های مهرزاد خلیلیان دارد. سرپرست فدارسیون پزشکی ورزشی درباره ادامه لیگ گفته است: "این ستاد جلسات متعددی برگزار کرده است و در این جلسات صحبت‌های زیادی مطرح شده و در این خصوص هم تا حدود زیادی اعضای ستاد در مورد این مسئله متقاعد شدند، زیرا صنوف زیادی درگیر ورزش هستند، اما همه چیز باید تصویب رسمی شود و پروتکل‌های تدوین و پیش‌نویس‌های آنها آماده شوند."

"رادولوویچ نگران کروناست که بر نمی‌گردد " عنوان پایانی این رسانه است که به صحبت‌های رسول کربکندی پرداخته است. کربکندی گفته است: "رادولوویچ وقتی ایران را ترک می‌کرد، ۱۵ روز در قرنطینه بود و طبیعی است که نگرانی‌اش هم از ما بیشتر باشد. عدم بازگشت او فقط به دلیل بحث کرونا است. همسر رادو در آزمایشگاه کار می‌کند و برای همین نگرانی بیشتری دارد. موقع خروج از کشور از او تعهد گرفته شده که هر وقت شرایط ایده‌آل شد، برگردد."

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال به وقت اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 423789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.