تسریع در ارائه خدمات با برون‌سپاری پروژه‌ها

مدیر ساماندهی شبکه یکپارچه خدمات و کسب و کارهای شهری شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر با برون‌سپاری پروژه‌ها امکان تسریع در ارائه خدمات و ایجاد بخش‌های جدید روی اپلیکیشن "شهر من" فراهم‌ شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد عین القضات در دیدار مدیران اپلیکیشن شهروندی «شهر من» با معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار مشهد و مدیران ارشد سازمان اجتماعی فرهنگی با اشاره به افزایش خدمات و کاربردهای این نرم‌افزار شهری، اظهار کرد: در بخش‌هایی از اپلیکیشن شهر من مانند گردشگری، کمپین‌های اجتماعی و خیریه می‌توانیم همکاری خوبی با سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فعالیت اپلیکیشن شهر من از ابتدای بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر ۱۴ خدمت روی آن ارائه می‌شود، افزود: از جمله خدماتی که امکان ارائه سریع آن‌ها به سازمان اجتماعی فرهنگی وجود دارد، امور مربوط به باشگاه شهروندی است.

مدیر ساماندهی شبکه یکپارچه خدمات و کسب و کارهای شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در باشگاه شهروندی علاوه بر اینکه محصولات و تولیدات سازمان قابل ارائه در سبد جوایز باشگاه است، زیرساخت فروشگاهی بسیار پیشرفته اپلیکیشن نیز می‌تواند برای ارائه خدمات و خروجی‌های سازمان و کاربران آن در اختیار ادارات متقاضی باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های تنظیم شده جهت ارائه خدمات گسترده به طرح‌هایی همچون «محله ما» و «شورای اجتماعی محلات» گفت: ارتباط مردمی در این نرم‌افزار به راحتی ایجاد خواهد شد و در موضوعات مختلف می‌تواند مدنظر قرار بگیرد.

عین القضات خاطرنشان کرد: اقداماتی همچون ثبت نام شهروندان در طرح‌های مختلف، ایجاد بستر مسابقه‌های پیامکی، رأی‌گیری و نظرسنجی از شهروندان و رزرواسیون اماکن ورزشی و فرهنگی نیز از جمله اموری است که به راحتی امکان ایجاد آن‌ها روی اپلیکیشن و واگذاری مدیریت آن به سازمان اجتماعی فرهنگی وجود دارد.

مدیر اپلیکیشن «شهر من» با تأکید بر اینکه بهره‌برداری از خدمات افزوده شده به نرم افزار باید به دستگاه درخواست‌ کننده واگذار شود، اظهار کرد: امکان ارتباط تمام سرویس‌های الکترونیکی سازمان اجتماعی فرهنگی با بخش «باشگاه شهروندی» روی اپلیکیشن «شهر من» وجود دارد و سامانه‌هایی همچون «چشم شهر»، سامانه‌های مربوط به خود اظهاری شهروندان در حوزه سلامت و…، ارتباط کارکنان شهرداری و فرهنگسرای مجازی و مواردی از این‌ دست را می‌توان با اپلیکیشن «شهر من» مرتبط کرد تا دسترسی عموم شهروندان به این بخش‌ها تسهیل شود.

عین القضات با استقبال از همکاری در موضوعاتی مانند «خانه بهار» گفت: در حال حاضر با برون‌سپاری پروژه‌ها امکان تسریع در خدمات و ایجاد بخش‌های جدید بر روی اپلیکیشن فراهم‌ شده و در بخش‌هایی مانند گردشگری، کمپین‌های اجتماعی و خیریه می‌توانیم همکاری خوبی با سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری داشته باشیم.

کد خبر 423749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.