رونالدو یا مسی؟

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول در یک گفتگوی کوتاه اعلام کرد که لیونل مسی بهتر از کیریستیانو رونالدو است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی سابق بورسیا دورتموند و فعلی لیورپول شخصیت خاصی دارد که حتی طرفداران تیم‌های حریف نیز از او خوششان می‌آید. بر خلاف اکثر چهره‌های مطرح فوتبال جهان، کلوپ یکی از افرادی است که میانه خوبی با فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ندارد و در هیچکدام از آنها فعال نیست.

حالا و در ایام کرونایی بدون فوتبال، این سرمربی آلمانی یک گفتگوی کوتاه داشته است که در خصوص دو فوق ستاره دنیای فوتبال یعنی لیونل مسی و کریس رونالدو صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.

کلوپ در پاسخ به این سوال که ️مسی بهتر است یا رونالدو؟ گفت: من مسی را ترجیح می‌دهم اما کریستیانو را هم تا الان مورد تحسین قرار دادم. ما مقابل مسی و کریستیانو بازی کردیم، دفاع جلوی آنها غیرممکن بود.

کلوپ ادامه داد: مسی از بدو تولد از فیزیک پایینی برخوردار بود، اگر بخواهید یک بازیکن ایده آل از نظر فیزیک، قد و سرعت ترسیم کنید، آن شخص رونالدو است، بهتر از او نمی‌توانید ترسیم کنید.

سرمربی لیورپول افزود: از طرفی دیگر، مسی کار را خیلی آسان نشان می‌دهد، به خاطر همین به عنوان یک بازیکن کمی بیشتر از بقیه به او علاقمند هستم.

کلوپ در پایان تصریح کرد: وجه اشتراک مسی و رونالدو این است که آنها برای طولانی مدت ردپای خودشان را توی زمین فوتبال بر جا گذاشتند؛ متأسفانه این دو نفر پا به سن گذاشته‌اند.

کد خبر 423739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • کریم US ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    0 0
    اگر من مربی میبودم تو تیمم مسی،رونالدو،محمد صلاح،سواریز،گریزمن،جمس،ماسلو و اینستا را میخریدم