۲۴ درصد از بودجه سازمان فرهنگی به هنر اختصاص یافت/راه اندازی گالری هنرمندان

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: راه اندازی گالری هنرمندان کرجی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت هنر و ابعاد مهم آن در جامعه‌، اظهار کرد: هنر یکی از ارکان مهم در زندگی شهری است و نقش بسزایی در توسعه فردی اجتماعی دارد؛ از همین رو می‌بایست اهمیت ویژه‌ای برای این مهم قائل شویم.

وی با بیان اینکه سال ۹۸ از هنر و هنرمندان کرجی حمایت زیادی شده  است، عنوان کرد: راه اندازی و تجهیز خانه هنرمندان شهر، برگزاری جشنواره‌های فیلم، عکس، نقاشی، شعرهای آئینی و کلاسیک، تئاتر، قصه‌گویی و خوشنویسی  از جمله برنامه‌های اجرا شده در سال ۱۳۹۸ در کرج با همکاری شهرداری بوده است.

معاون شهردار کرج از تخصیص بودجه حدوداً ۱۴.۵ درصدی از بودجه سازمان فرهنگی به هنر در این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار در مقایسه با سال ۹۷ رشد بیش از ۴۰۰ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه حمایت از هنرمندان و پرداختن به فرهنگ و هنر از جمله سیاست‌های مدیریت شهری است، گفت: سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج حدوداً ۲۴ درصد از بودجه سال جاری خود را به این موضوع اختصاص داده است.

رحیمی یکی از اهداف مدیریت شهری کرج را افزایش نقش هنر در شهر و استفاده از ظرفیت آن در فرهنگسازی و آموزش‌های شهروندی عنوان کرد و گفت: راه اندازی گالری هنرمندان یکی از خواسته‌های اصلی این قشر در کرج است که تحقق آن دست اقدام بوده و به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

کد خبر 423705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.