۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
میز خدمت غیرحضوری در منطقه ٩

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در راستای فعالیت شهرداری و ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان به صورت الکترونیکی و اینترنتی، میز خدمت غیرحضوری در این منطقه به شهروندان خدمت رسانی می‌کند.

سید عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع شهروندان در مؤسسات دولتی و غیردولتی، شهرداری اصفهان سامانه ارائه خدمات الکترونیک به نشانی MY.ESFAHAN.IR WWW. را راه اندازی کرده تا شهروندان در سیستم ثبت کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه در سیستم، امکان دریافت پیامک برای آنها فراهم شود.

وی افزود: شهروندان پس از مراجعه به درگاه اینترنتی ابتدا موضوع درخواست خود را مشخص و پس از ثبت درخواست در حوزه‌های ارتباطات، املاک، خدمات شهری، عمران و یا شهرسازی نام و شماره پروانه و شرح درخواست و خدمات را وارد کرده و سپس کد رهگیری درخواست را ذخیره می‌کنند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سامانه دارای پنجره ثبت و پیوست تصاویر و درگاه‌های پشتیبانی است، گفت: پس از مدت زمان کوتاه با توجه به موضوع درخواست برای شهروند پیامک ارسال شده و پاسخ درخواست در حوزه‌های فرآیند ارسال می‌شود، همچنین شهروندان می‌توانند برای دریافت استعلامات به دفاتر پیشخوان مراجعه و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ١٣٧ تماس بگیرند.

وی با اشاره به نحوه ثبت درخواست در سامانه ارائه خدمات الکترونیک، گفت: شهروندان ابتدا به آدرس MY.ESFAHAN.IR مراجعه و با ورود به سامانه دکمه ورود به سامانه را کلیک کرده و صفحه باز شده در قسمت درخواست جدید مشخصات فردی و ملکی خود را وارد می‌کنند؛ همچنین با ثبت درخواست و شماره تلفن همراه در سامانه، کد رهگیری شش رقمی ارسال می‌شود.

روحانی افزود: شهروندان در این سامانه با رجوع به سامانه، سمت راست گزینه «پیگیری درخواست‌های قبلی» را فعال و کد رهگیری را جهت پیگیری روند پرونده خود درج و اطلاعات مورد نیاز را ملاحظه کنند و با کلیک بر روی پیگیری از طریق اتوماسیون می‌توانند از مراحل پرونده خود مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه MY.ESFAHAN.IR از طریق کلید «خدمات شهروندان»، از وضعیت ملک مورد نظر، تمامی اطلاعات شهرسازی را کسب کنند.

کد خبر 423603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.